رسول خادم: اگر مجلسیان نمایندگیِ مردم را می‌کردند ما در کف خیابان اشک و خونی داشتیم؟

رسول خادم با حمایت از قهرمانان ملی که کنار مردم ایستادند نوشت: باید خوشحال باشیم که قهرمانان ملی، در مشکلات و اعتراضات مردم در کنار آن‌ها می‌ایستند.

رسول خادم: اگر مجلسیان نمایندگیِ مردم را می‌کردند ما در کف خیابان اشک و خونی داشتیم؟

رسول خادم: قهرمانان با حمایت از مردم به وظیفه ملی خود عمل می‌کنند

اینستاگرام رسول خادم

رسول خادم، قهرمان کشتی جهان و المپیک، در اینستاگرام خود نوشت: باید خوشحال باشیم که قهرمانان ملی، در مشکلات و اعتراضات مردم در کنار آنها می‌ایستند. آنها به وظیفه ملی و مسیٔولیت اجتماعی خود عمل می‌کنند!

 

رئیس پیشین فدراسیون کشتی در ادامه نوشت: آن‌ها با حمایتِ همین مردم به این جایگاه رسیده‌اند. اگر بدنبال کسانی هستیم که اشک و خون مردم را به خیابان آورده‌اند، وزیری را دنبال کنیم که به جایِ حمایت پدرانه از فرزندانش، نامردی می‌کند و هیزم به آتش تنش‌ها و درگیری‌ها می‌ریزد!

نمایندگان ِ مُرده، بی‌هویت و ناکارآمد مجلس را دنبال کنیم! که در این روزها، به جای حضور در میان مردم و شنیدن دردهای مردم، در مجلس پنهانند و برای خودشان فریاد می‌زنند و نفس‌کش می‌طلبند!

اگر مجلسیان نمایندگیِ مردم را می‌کردند ما در کف خیابان اشک و خونی داشتیم؟ جماعتی را دنبال کنیم که نیروهایِ امنیتی را به زدن و کشتن مردم تشویق میکنند! آن‌هایی که نمی‌فهمند با مردمِ بحق معترض، باید مدارا کرد و حرفشان راشنید! و گرنه “خون” که پاک نمی‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها