کلاسهای دانشگاه ها مجازی شد + اسامی

برخی از دانشگاه های کشور اعلام کردند که کلاس های خود در اولین هفته مهر ماه 1401 را به صورت مجازی برگزار خواهند کرد.

کلاسهای دانشگاه ها مجازی شد + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ کلاسهای برخی دانشگاه ها مجازی شد.

تعدادی از دانشگاه های مطرح کشور اعلام کرده اند که در نخستین هفته مهر ماه 1401 کلاس های خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می کنند.

کلاس‌های دانشگاه تهران در هفته اول مهر آنلاین شد.

در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: «نظر به تعطیلات پیش رو و در اجرای دستورالعمل آموزش ترکیبی مصوب مورخ ۲۹/‌۰۵/‌۱۴۰۱  کلیه کلاس‌های دانشگاه تهران در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه دوم مهر ماه الی پنج‌شنبه هفتم مهر ماه سال ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی(آنلاین) برگزار خواهد شد. دانشجویان عزیز و اعضای محترم هیأت علمی طبق برنامه آموزشی از سامانه elearn.ut.ac.ir استفاده فرمایند.»

 

 

پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد

دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت و آمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir ) برگزار خواهد شد.‌‌

 

 

کلاس‌های دانشگاه های خواجه نصیر و الزهرا مجازی شد

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام کلاس‌های این دانشگاه، به دلیل تعطیلات مکرر در هفته اول مهر ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

دانشگاه الزهرا در اطلاعیه‌ای از مجازی شدن کلاس‌های درس و جلسات دفاع پایان‌نامه‌ از دوم تا هفتم مهر ماه خبر داد./ ایسنا

 

کلاس دانشگاه علم و صنعت مجازی شد/ کلاس های پیام نور تعطیل شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تمامی کلاس های دانشگاه در هفته آینده تعطیل است و از نهم مهر ۱۴۰۱ آغاز و برگزار خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

 

تکمیل می شود...

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها