تجمع در چند شهر در اعتراض به مرگ مهسا امینی + عکس و فیلم - گزارش چند خبرگزاری داخلی

فارس نوشت: امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد.

تجمع در چند شهر در اعتراض به مرگ مهسا امینی + عکس و فیلم - گزارش چند خبرگزاری داخلی

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایسنا نوشت: تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و درگذشت مهسا امینی تجمعی را در خیابان حجاب برگزار کردند.

در این تجمع که با انتقاد نسبت به نوع عملکرد برخی گشت های ارشاد همراه بود ، از سوی برخی تجمع کنندگان شعارهای ساختار شکنانه سر داده شد.

 

تجمع در چند شهر در اعتراض به مرگ مهسا امینی

 

تسنیم: تجمع در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی

ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند. 

این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارشها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است. 

درگذشت خانم مهسا امینی موجب تاثر مردم شده است. مردم انتظار دارند که به این موضوع به دقت رسیدگی و علت درگذشت به صورت شفاف شود.

 

 

گزارش فارس از تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران

فارس نوشت: امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد. 

هسته مرکزی این تجمع از ساعت ۵ بعدازظهر با حدود ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضا کشف حجاب کرده و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان سردادند. 

خبرنگار فارس از آتش زدن چند سطل زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان گزارش می‌دهد. با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.

خبرنگاران فارس جمعیت معترضان را در ساعت ۱۹ حداکثر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در دسته‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره تخمین می‌زنند. پلیس چندنفر را بازداشت کرده و اینترنت موبایل در این محدوده ضعیف شده و ترافیک بسیارسنگین است.

به مرور برخی نیروهای لباس شخصی هم وارد صحنه شدند، به نحوی که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی‌ها و مردمی که نظاره‌گر هستند، چندین برابر تجمع‌کنندگان است.

حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها