برگزاری کارگاه یک روزه "جهان های موازی"

کارگاه یک روزه «جهان‌های موازی» در مرکز علم گنبد مینا و با مشارکت باغ کتاب روز جمعه ۴ شهریور ماه 1401 از ساعت 9:30 تا 14:30 برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه یک روزه "جهان های موازی"

 در این کارگاه که اساتیدی همچون دکتر نرگس فتحعلیان، مدرس دانشگاه، دکتر فیزیک، کارشناس ارشد فلسفه علم، مروج علم و نویسنده و مترجم کتاب‌های علمی دانشگاهی خواهند داشت و به سوالاتی همچون جهان‌های موازی چیستند؟ آیا فقط همین جهان مادی وجود دارد؟ نظریه چند جهانی چه می‌گوید؟ پاسخ خواهد داد. 

 گفتنی است آسمان‌نمای «گنبد مینا» و «باغ کتاب» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد کارگاه‌های آموزشی «کیهان شناسی برای همه» را در قالب کارگاه‌های متعدد در 5 هفته برگزار می‌کند که علاوه بر «خورشید شناسی» که در 28 مرداد ماه برگزار شد؛ «سفر در زمان کیهانی» 11 شهریور، «داستان گالیله و اختراع تلسکوپ» 18 شهریور و «هوش فرازمینی» 25 شهریور را برگزار خواهد کرد.

علاقمندان برای شرکت در این گارگاه‌ها می‌توانند در روزهای اعلام شده به آدرس میدان ونک، بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش، گنبد مینا مراجعه کنند و برای ثبت نام در این کارگاه‌ها نیز می‌توانند به آدرس event.bagheketab.com  مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها