دوره آموزشی دو روزه "موکب مواسات" ویژه پیاده روی اربعین

دوره آموزشی دو روزه "موکب مواسات" ویژه پیاده روی اربعین در روزهای پنج شنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ با هدف تامین مسائل بهداشتی موکب داران و زائران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار شد.

دوره آموزشی دو روزه "موکب مواسات" ویژه پیاده روی اربعین

دوره های آموزشی مقدماتی و تکمیلی درمانی و همچنین نگهداری کودکان با رویکرد آموزشی در سه محل سالن های خانه شعر و ادبیات، کوشک باغ هنر و سپهر برگزار شد. در اولین گردهمایی پزشکان واحد درمان موکب امدادی ، درمانی "مواسات" در قالب اولین مجمع جهانی الاطباء الحسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مرکز همایش های سپهر برگزار و جلسه با هدایت پزشکان به بررسی مسائل مبتلابه زائران در مسیر پیاده روی اربعین در حوزه بهداشت و درمان پرداختند. 

همزمان در خانه شعر و ادبیات کلاس های آموزشی خادمی موکب مواسات در راستای تقویت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله و تربیت خادم متخصص در حوزه های مختلف با محوریت مشکلات و بیماری های اسکلتی و عضلانی زائران و پانسمان برگزار شد.

اولین دوره تربیت مربی کودک موکب مواسات نیز در کوشک باغ هنر برگزار شد و مربیان مباحث تئوری در حیطه بهره گیری از هنر برای آموزش مفاهیم دینی به کودکان را آموزش دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها