اسطوره بلغارستانی یونایتد بازنشسته شد

اسطوره بلغارستانی یونایتد بازنشسته شد

اسطوره فوتبال بلغارستان و باشگاه منچستریونایتد، دیمیتار برباتوف بازنشستگی خود را تایید کرد. او آخرین بار در لیگ هند بازی کرده و در نهایت به صورت رسمی اعلام کرد بازنشسته شده است.

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد و اسطوره فوتبال بلغارستان تایید کرد که در سن 38سالگی کفش‌هایش را آویخته و از فوتبال بازنشسته شده است.

این مهاجم بلغار که در دوران ورزشی طولانی خود که نزدیک به دو دهه ادامه داشت بیش از 650 بازی انجام داده در باشگاه‌های زیادی عضویت داشته اما او بیش از هر باشگاه دیگری به خاطر دوران حضور و درخشش خود در منچستریونایتد به یاد آورده می‌شود و نزد هواداران شیاطین سرخ چهره محبوبی است. برباتوف آخرین بار حدود یک سال پیش در لیگ برتر هند برای کرالا بلسترز بازی کرده بود.

برباتوف در فاصله سالهای 2008 و 2012 در منچستریونایتد حضور داشت و برای این تیم نزدیک به 150 بازی انجام داد. برباتوف با پیراهن یونایتد دو بار قهرمان لیگ برتر شده است. برباتوف اولین بازی رسمی خود را در سال 1998 در کشورش بلغارستان با پیراهن تیم زسکا صوفیه انجام داده است.

برباتوف با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت:" می‌دانم بعضی از شما فکر می‌کردید من قبلا بازنشسته شده‌ام. آخرین بازی من حدود یک سال پیش بود و حالا فکر می‌کنم زمان مناسب برای آویختن کفش‌هایم فرا رسیده. در واقع خیلی هم از وقتش گذشته!".

این ستاره سابق یونایتد در ادامه نوشت:" دلم برای فوتبال تنگ می‌شود. برای گلها، فشارها، فریاد تماشاچی‌ها و گلهایی که می‌زدم. خدا به من لطف داشت که این فرصت را پیدا کردم تا برای یکی از بهترین تیمهای دنیا و مقابل تعدادی از بزرگترین تیمهای دنیا بازی کنم".

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها