عکس دیده نشده الناز شاکروست و بهاره افشاری + عکس و بیوگرافی

عکس دیده نشده الناز شاکروست و بهاره افشاری را در ادامه مطلب می بینید.

عکس دیده نشده الناز شاکروست و بهاره افشاری  + عکس و بیوگرافی

 الناز شاکردوست  بازیگر خوب سینما و تلوزیون است . الناز شاکردوست موفق به دریافت سیمرغ نیز شده است . الناز شاکردوست در فیلم های خاطره انگیزی ایفای نقش کرده است .

عکسهای دیده نشده از الناز شاکردوست را در ادامه می بینید  : 

الناز شاکردوست عاشق شد؟ + تصویر و بیوگرافی

رقابت جالب الناز شاکردوست و بهاره افشاری در قرنطینه +عکس | اقتصاد آنلاین

یک عکس خاص از الناز شاکردوستعکس لباس لب ساحلی الناز شاکردوست + عکس های دیده نشده

تصویر لو رفته از الناز شاکردوست و بازیگر مرد در حال دور دور + عکس جنجالی | پاتوق خبر

گوشی لاکچری الناز شاکردوست +عکس | نشان آنلاین

شاکردوست بازیگر بازیگر است. الناز شاکردوست همیشه در سینما بازی کرده است. الناز شاکردوست در ابتدای کار بازیگری‌اش فیلم‌های سطح پایین بازی می‌کرد اما آرام‌آرام سعی کرد پیشرفت کند. الناز شاکردوست توانست سیمرغ بگیرد. الناز شاکردوست با مسعود دهنمکی هم همکاری کرده است.

الناز شاکردوست در 6 تیر 1363 در محله پاسداران تهران به‌دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. پدرش تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. این بازیگر در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر دانشگاه آزاد رتبه 11 آورد.

تحصیلات الناز شاکردوست

الناز شاکردوست مدرک لیسانس نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهراندریافت کرد و پس از آن برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در رشته هنر به دانشگاه لندن انگلستان رفت. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سن نوزده سالگی (سال 83) با اولین فیلم سینمایی خود «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی پا به عرصه سینما گذاشت. او در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کرد که حافظه‌اش را در جریان زلزله از دست می‌داد. وی در این فیلم همبازی محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش و گوهر خیراندیش بود. در همان سال فیلم دیگر خود یعنی «اینجا آخر دنیا» را بازی کرد و ظرف کمتر از دو سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد: «مجردها»، «چه کسی امیر را کشت»، «عروس فراری» و «قتل آنلاین». «اسب سفید پادشاه» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی از جمله فیلم‌هایی است که برای شاکردوست بسیار تجربه سختی بوده و کلی از آن یاد گرفته است. خودش درباره این فیلم و نقشش می‌گوید: « در فیلم «اسب سفید پادشاه» اولین سکانسی که بازی کردم همان سکانس آزاد شدن از زندان بود. اما همیشه این اتفاق نمی‌افتد که بازی شما با طول داستان در فیلمبرداری پیش برود. اتفاقا یکی از سختی‌های کار بازیگری همین است که فیلم با روند ابتدا تا انتهایش فیلمبرداری نمی‌شود. گاهی مثلا نقطه‌عطف داستان که بازی دشواری را می‌طلبد در همان ابتدای بازی است و شما باید در ذهن خودتان با نقش تا آن نقطه پیش بروید و بتوانید آن نقطه را که در داستان مثلا دقایق پایانی کار است در روز دوم فیلمبرداری بازی کنید. پس از تمام شدن بازی‌ام در «اسب سفید پادشاه» تا سه ماه بیمار بودم و تب داشتم؛ حتی شب‌ها درخواب می‌گریستم، بعد از آن هنوز حتی فیلمی را نتوانسته‌ام قبول کنم. شاید این مساله ناشی از آن باشد که من نقش را از جایی دیگر بازی نکردم بلکه زندگی کردم.» فیلم دربارهٔ دختر جوانی به نام ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می‌شود و در صدد یافتن نامزد خود بر می‌آید. او برای یافتن نامزدش و خروج از بحرانی که در زندگی گرفتار آن شده دست به دامان یاشار دوست سهیل می‌شود؛ اما طولی نمی‌کشد که در می‌یابد که سهیل در شرف ازدواج با دختر دیگری است.

بازی در فیلم رسوایی

شاکردوست در سال 1391 در فیلم «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی ایفای نقش کرد. فیلمی پر حاشیه که با انتقاد‌های زیادی همراه بود. او در این فیلم نقش "افسانه" دختری زیباروی جنوب شهری را بازی می‌کرد که درگیر رابطه با مردی میانسال و البته پولدار می‌شود. الناز شاکردوست پس از انتقاد‌ها از رسوایی در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشت: "نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی نان چه می‌شود. بعضی‌ها می‌گویند تئاتر سخت‌تر از سینماست. من قضاوتی ندارم چون گاهی کاری در تئاتر سخت‌تر از سینماست اما گاهی هم کاری در سینما سخت‌تر از تئاتر است. حفظ راکورد بازی در سینما کار دشواری است چون صحنه‌ها گاه به ترتیب گرفته نمی‌شوند. شما در لوکیشنی که در داستان چندین بار در بخش‌های مختلف دیده می‌شود باید تمام بازی‌ها با حس‌های مختلف را ارائه بدهید. فیلمبرداری رج زده است اما بازی شما باید تداوم خودش را داشته باشد. این بازیگر در سریال های نمایش خانگی رالی ایرانی و قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز ایفای نقش نمود.

بازی در فیلم اسب سفید پادشاه

الناز شاکردوست پس از بازی در فیلم “اسب سفید پادشاه” در سال 1393 هیچ فعالیتی در سینما نداشت و برای ادامه تحصیل به لندن مهاجرت کرد . وی در خارج از کشور علاوه بر تحصیل دوره های بازیگری گذراند و پس از بازگشت به ایران نقشی متفاوت با سایر نقش هایش را انتخاب کرد. وی در فیلم سینمایی خفگی نقش دختری به نام صحرا را ایفا نمود که نقشی جدی و متفاوت با نقش های قبلیش بود. الناز شاکردوست در سال 97 برای بازی در فیلم شبی که کاه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت نماید. ضمن اینکه حوادث متنوعی در سر صحنه فیلمبرداری برای او رخ داده است: در سال 93 در فیلم «تابو» می‌باید یک سکانس خودکشی در دریا را بازی می‌کرد که نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود و در ثانیه ها آخر زن و مردی ترکمن ساکن روی یک کشتی جان او را نجات می‌دهند. همچنین این بازیگر در سال 1396 با شوخی عوامل فیلم از ارتفاع یک متر و خورده ای از پشت روی سنگ افتاد و این باعث شد دیسک کمرش در نزدیکی نخاع آسیب ببیند. وی برای درمانش به خارج از کشور رفت و مدت زیادی فیزیوتراپی می‌کرد.

بیوگرافی الناز شاکردوست و عکسها و فیلم شناسی این بازیگر

  • نام:الناز
  • نام خانوادگی :شاکردوست
  • تاریخ تولد:1363/4/7
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات :کارشناسی تئاتر
الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.
 
 
کودکی الناز شاکردوست

عکس دوران کودکی الناز شاکردوست

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.
 
 
الناز شاکردوست و برادرش

عکس الناز شاکردوست و برادرش

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.
 
الناز شاکردوست در کنار مادرش

الناز شاکردوست در کنار مادرش فاطمه محتشمی

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و... حضور داشتند.
در تصویر زیر مادر الناز شاکردوست در کنار بازیگران مشهور در سفر به مکه مکرمه را مشاهده می کنید.
 
مادر الناز شاکردوست در مکه مکرمه

فاطمه محتشمی مادر الناز شاکردوست در مکه مکرمه

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.
 
الناز شاکردوست در کنار مرحوم منوچهر نوذری
 

الناز شاکردوست و منوچهر نوذری

 
الناز شاکردوست در کنار رضا صادقی
 

رضا صادقی خواننده مورد علاقه الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. در تصویر زیر الناز شاکردوست را در کنار بازیگر محبوبش در رستوران مشاهده می کنید.
 
الناز شاکردوست و گوهر خیراندیش

الناز شاکردوست و گوهر خیراندیش در رستوران

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.
الناز شاکردوست که به تازگی در شبکه های اجتماعی عکس های متفاوتی از خودش قرار می دهد در یکی از این عکس ها که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد وی عکسی از حضورش در حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس را در اکانت اینستاگرام قرار داده بود. در زیر این عکس را به همراه نوشته آن مشاهده می کنید.
الناز شاکردوست در حرم امام رضا

الناز شاکردوست در حرم امام رضا

سفر الناز شاکردوست به لندن

الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلیس مهاجرت کرد.

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.
 
پوستر فیلم گل یخ

الناز شاکردوست در فیلم گل یخ

گل یخ:
گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال 1383 است.
گل یخ در 19 اسفند 1382 بر روی پرده سینما رفت و در 56 روز نمایش 163 میلیون فروش کرد.
 
الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار
 
خلاصه داستان فیلم گل یخ:
ترگل(الناز شاکردوست) که زندگی خانوادگی خوبی ندارد دلبستهٔ عباس(محمدرضا گلزار) است، اما پدرش با ازدواج آن ها مخالف است ترگل از خانه می گریزد و با عباس ازدواج می کند. عباس که قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود، ترگل را نزد مادرش به روستا می فرستد...
البته داستان این فیلم شباهت زیادی به فیلم قدیمی سلطان قلب ها با بازی مرحوم محمد علی فردین دارد.
 
الناز شاکردوست در فیلم گل یخ

گریم الناز شاکردوست در فیلم گل یخ

تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

الناز شاکردوست

جدیدترین عکس های الناز شاکردوست

به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

عکس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی

بازی های مختلف و نقش های مختلف که از الناز شاکردوست دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ...

عکس الناز شاکردوست

عکس الناز شاکردوست در فیلم عروس فراری

یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود)..یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...)

الناز شاکردوست و مریلا زارعی

الناز شاکردوست و مریلا زارعی در فیلم مجردها

و بازی بسیار زیبای الناز شاکردوست در فیلم بی وفا (به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی الناز شاکردوست تعریف کرده اند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.

الناز شاکردوست و حمید گودرزی

الناز شاکردوست و حمید گودرزی در فیلم بی وفا

الناز شاکردوست برای بازی در فیلم تابو لوح تقدیر و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا را از آن خود کرد.

الناز شاکردوست در فیلم تابو

بازی الناز شاکردوستدر فیلم تابو

فیلم شناسی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سینما

  • 1393 اسب سفید پادشاه
  • 1393 مبارک
  • 1393 تابو
  • 1392 آتیش بازی
  • 1391 رسوایی
  • 1390 تو و من
  • 1389 بوی گندم
  • 1388 نقطه بی بازگشت
  • 1388 سلام بر عشق
  • 1388 شرط اول
  • 1388 ناسپاس
  • 1388 چراغ قرمز
  • 1388 فاصله
  • 1387 پوسته
  • 1387 حرکت اول
  • 1387 دل خون
  • 1387 دو خواهر
  • 1387 کارناوال مرگ
  • 1387 کیش و مات
  • 1387 از ما بهترون
  • 1386 باد در علفزار می پیچد
  • 1386 در میان ابرها
  • 1386 مجنون لیلی
  • 1385 بی وفا
  • 1385 اتوبوس شب
  • 1385 خدا نزدیک است
  • 1385 قاعده بازی
  • 1385 ارابه مرگ
  • 1384 چند می گیری گریه کنی
  • 1384 چه کسی امیر را کشت
  • 1384 قتل آنلاین
  • 1383 عروس فراری
  • 1383 مجردها
  • 1383 گل یخ
  • 1382 اینجا... آخر دنیا

الناز شاکردوست در شبکه نمایش خانگی

  • 1389 قلب یخی
  • 1391 رالی ایرانی

جشنواره ها و جوایز الناز شاکردوست

  • 1386 کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن باد در علفزار می پیچد
  • 1385 کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن چه کسی امیر را کشت
  • 1384 کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن مجردها
  • 1387 تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن در میان ابرها
  • 1394 لوح تقدیر و جایزه جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم تابو

عکسهای الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در فرانسه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها