جنجال تصاویر لو رفته از الناز شاکردوست در ورزشگاه اسپانیا + عکس و بیوگرافی

الناز شاکردوست بازیگر و هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور خود در ورزشگاه نیوکمپ و از گذراندن مراحل فیزیوتراپی اش خبر داد

جنجال تصاویر لو رفته از الناز شاکردوست در ورزشگاه اسپانیا + عکس و بیوگرافی

الناز شاکردوست بازیگر جوان سینمای کشورمان حدود دو ماه پیش سر صجنه تصویربرداری فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت و با یک شوخی دوستانه دچار حادثه ای شد که بیش از دو ماه است زندگی هنری و شخصی او را مختل کرده است. 

الناز شاکردوست  بعد از بستری شدن طولانی در بیمارستان و طی کردن روند درمان و انجام مراحل مختلف فیزیوتراپی ، اواخر اسفندماه با انتشار پستی خبر از سفر به خارج از کشور برای ادامه درمان داد.

الناز شاکردوست  بعد از مدتها صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از حضور در ورزشگاه نیوکمپ و انجام فیزیوتراپی در باشگاه اسپانیا به روز کرد.

الناز شاکردوست  تماشاگر بازی بارسلونا شد

الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری از حضور در ورزشگاه نیوکمپ نوشت :هم فیزیوتراپی ، هم تماشای فوتبال در نیوکمپ ...

خبرداغ : عکس جنجالی از مهران مدیری در اغوش دختر جوان + عکس و بیوگرافی

4

الناز شاکردوست درحال تماشای بازی بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ

7

الناز شاکردوست در ورزشگاه نیوکمپ

4ث

فیزیوتراپی الناز شاکردوست در باشگاه بارسلونا

فیلم سینمایی سراسر شب آخرین بازی الناز شاکردوست پیش از دو طبقه روی پیلوت است و این هنرمند کشورمان در آخرین اجرای تئاتری اش در نمایش گم و گور در کنار امیر جعفری در نقش غسال روی صحنه رفت.

5ث

الناز شاکردوست و امیر جعفری در نمایش گم و گور

این نمایش داستان یک غسال (با بازی امیر جعفری) را روایت می کند که به دلایلی امکان کار کردن ندارد و زنی که نزد اوست (با بازی الناز شاکردوست) و به نظر می رسد، همسرش است هم در غسالخانه کار می کند و هم بر سر مزارهای قبرستان دعا و قرآن می خواند و برای بهتر شدن حال روحی اش نقشه ای می چیند.

6ث

الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

ac-image-zq15651732425b

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

عکس-های-جدید-الناز-شاکردوست

منبع:بیتوته

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها