می خواهم نماینده زنان خیابانی و معتادان شوم!
حرف های عجیب الیاس نادران در نشست نقد و اندیشه در وزارت ارتباطات: من می خواهم نماینده زنان خیابانی و معتادان بشوم چون اینها نه تریبونی دارند و نه کسی جرات میکند از اینها دفاع کند. اگر ما به عنوان حاکمیت در به وجود آمدن اینها مقصر نیستیم پس چه کسی مقصر است؟
ارسال نظر