داستان عجیب 2 تیبا با یک پلاک

دستکاری پلاک خودرو در تهران راز راننده متخلف را فاش کرد.

داستان عجیب 2 تیبا با یک پلاک

رئیس منطقه 25پلیس راهور پایتخت از دستگیری راننده خودرویی خبر داد که با دستکاری کردن پلاک انتظامی خودرواش، راننده خودروی دیگر را متحمل خسارت و جریمه ورود به طرح کرده بود.

 سرهنگ "عباس سلطانی" در تشریح این خبر، گفت: ساعت 08:40صبح روز پنج شنبه چهاردهم آذر ماه تیم گشت منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ هنگام گشت زنی در محدوده اتوبان زین الدین، ورودی خیابان امیرنیا به خودروی تیبایی که به نظر می رسید ارقام پلاکش دستکاری شده است برخورد می کنند و دستور ایست می دهند.

رئیس منطقه 25پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از توقف این خودرو مشخص شد که راننده آن در ارقام پلاک دستکاری کرده و عدد 8 را به عدد یک تبدیل کرده است.

وی گفت : با توجه به اینکه هر دو پلاک جلو و عقب این خودرو دستکاری و مخدوش شده بود از پلاک های این خودرو پلاک اصلی و پلاک دستکاری شده استعلام خلافی گرفته شد و مشخص شد که پلاک اصلی خودرو 280هزار تومان و پلاک دستکاری شده 980هزار تومان خلافی دارد.

سلطانی افزود: با تماسی که با دارنده شماره پلاک دستکاری شده گرفته شد از وی دعوت شد تا به محل توقیف خوروی تیبا بیاید. وی پس از دیدن شماره پلاک خود بر روی تیبای توقیف شده متعجب به مالک آن نگاه می کرد و اظهار داشت: خودروی وی اصلا از پارکینگ بیرون نیامده و خود ایشان هم با موتورسیکلت تردد می کرده است

وی ادامه داد: با شنیدن اظهارات دو مالک خودروی تیبا مشخص شد که راننده تیبایی که پلاک ارقام شماره پلاک خود را دستکاری کرده به منظور ورود به طرح ترافیک و زوج فرد مبادرت به مخدوش کردن و تغیر ارقام پلاک خودروی خود کرده که از چشمان تیز بین پلیس دور نمانده است.

سلطانی اضافه کرد : خودوریی که در ارقام آن دستکاری شده بود به همراه راننده طی صورتجلسه ای برای سیر مراحل قانونی و جبران خسارت وارده به راننده تیبای از همه جا بی خبر تحویل کلانتری 120 سیدخندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها