راه‌اندازی اولین تیم Esport خود با پیکاپ Fordzilla + عکس

شرکت خودروسازی فورد قصد دارد به زودی اولین تیم اتومبیل‌رانی خود را برای شرکت در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای Esport را معرفی کند.

راه‌اندازی اولین تیم Esport خود با پیکاپ Fordzilla + عکس

فورد برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای Esport خودروی جدید با نام Fordzilla را معرفی کرده است. این خودرو با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند به اتومبیل محبوب میان علاقه‌مندان به گیم تبدیل شود.

شرکت فورد اعلام کرده است با طراحی خودروی Fordzilla قصد حضوری قدرتمندانه در مسابقات Esport را دارد. اتومبیل جدید فورد در کلاس خودروهای truck طراحی شده است و از ظاهری جذاب برخوردار است. مسابقات بازی‌های رایانه‌ای Esport  یکی از پرطرفدارترین مسابقات رایانه‌ای در جهان است و پیش‌بینی می‌شود دور جدید این بازی‌‎ها بیش از ۱.۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد و ۴۵۳.۸ میلیون بیننده را به سمت خود جذب کند. 

فورد در حال راه‌اندازی اولین تیم Esport خود با خودروی Fordzilla +تصویر

حضور قدرتمندانه فورد در مسابقات Esport با خودروی Fordzilla

با توجه به چنین استقبالی از مسابقات Esport و هیجان بیش از اندازه کاربران برای شرکت در این بازی‌ها، شرکت‌های خودروسازی بزرگی از سراسر جهان محصولات خود را در جریان مسابقات اتومبیل‌رانی این بازی‌ها به کارگیری می‌کنند. Esport یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های بازی‌های رایانه‌‎‌ای در جهان است و به نظر نمی‌رسد هیچ‌کدام از صنایع خودروسازی مطرح کشورهای مختلف فرصت تبلیغات و معرفی خودروهای قدرتمند خود را در این مسابقات از دست بدهند. 

فورد در کنار معرفی خودروی Fordzilla، با تعدادی از قهرمانان و بازیکنان حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی رایانه‌‎ای نیز برای حضور در تیم این شرکت در مسابقات Esport قرار داد امضا کرده است. بیشتر این بازیکنان از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس هستند. 

فورد در حال راه‌اندازی اولین تیم Esport خود با خودروی Fordzilla +تصویر

یکی از مدیران ارشد فورد گفت: "در مسابقات جدید Esport طرفداران فورد لذت رانندگی مجازی را به خوبی درک خواهند کرد و با اتومبیل قدرتمند Fordzilla به راحتی می‌توانند نتایج خوبی را در درورهای مختلف بازی بدست آورند. در واقع ما تصور کاربران خود را از دنیای مجازی دچار تحول می‌کنیم و واقعیت را به جلوی چشم بینندگان می‌آوریم."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها