مدرک تحصیلی باورنکردنی شهاب حسینی چیست؟

شهاب حسینی بازیگر،مجری و کارگردان کشورمان که موفق به دریافت جایزه اسکار برای حضور در فیلم فروشنده شد دارای مدرک دیپلم است.

مدرک تحصیلی باورنکردنی شهاب حسینی چیست؟

شهاب حسینی بازیگر،مجری و کارگردان کشورمان که موفق به دریافت جایزه اسکار برای حضور در فیلم فروشنده شد دارای مدرک دیپلم است. او دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی از دانشگاه می باشد. از دیروز خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟  بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد.


44331859 - Copy

 

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی است. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین شهاب حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

 

11152626_143

 

اجرا

فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامهٔ دیگر مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری نمایان شد. وی همچنین در برنامهٔ رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت و در سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت. شهاب حسینی در سال ۱۳۹۹ به اجرای یک برنامه در رسانه خانگی به نام هم‌رفیق پرداخت که نخستین قسمت این مجموعه در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از نماوا پخش شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها