ناظم زاده:

از امروز بار بسیار سنگینی بردوش پزشکیان گذاشته شده است/ امروز روز مهربانی و همدلی همه اقشار و جناح‌هاست

امروز روز مهربانی و همدلی همه اقشار و جناح‌هاست. اگر به انتقام‌گیری و فخر فروشی و طعنه و کنایه و زخم زبان مشغول شویم هم روح و روان خود را فرسوده می‌سازیم، هم به دامن گناه می‌افتیم و هم از سازندگی و آبادانی کشور باز می‌مانیم.

از امروز بار بسیار سنگینی بردوش پزشکیان گذاشته شده است/ امروز روز مهربانی و همدلی همه اقشار و جناح‌هاست

بسمه تعالی

"یدالله فوق ایدیهم"(قرآن کریم)

سلام برمنتخب قاطع ملت ایران:

 دکتر مسعودپزشکیان،

 وسلام برشما ملت فهیم و آگاه که با آرای به حق، خود در روز گذشته، انتخاب شایسته ای به انجام رساندید، ضمن تبریک، این روز سرنوشت ساز و فرخنده چند نکته راباشماملت بزرگ ووقت شناس یادآوری می کنم:

 ۱. بدون شک از امروز بار بسیار سنگینی بردوش این مردفهیم و دلسوز، گذاشته شده است، لذابرهمه اقشار و طبقات مردمی اعم از فرهنگیان ، حوزویان سیاسیون. و همه مردمی که باعشق و شوربه پای صندوق‌های رای رفتند و دکتر پزشکیان را برگزیدند،این است درحق ایشان دعا کنند و از خداوند بخواهیم او از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آید.

 ۲. باید مراقب بود، پیروزی دراین مرحله سبب نشود به گروه رقیب طعنه بزنیم زیرا: "یوم لک ویوم علیک"و ما همه برادر و خواهر و هموطنیم و  ادب پیروزی اقتضا دارد که با سعه صدر برخورد کنیم و از غرور و فخرفروشی بپرهیزیم.

۳. دوستان وهمراهان دکتر پزشکیان که از علاقمندان به سربلندی کشورند همه دست در دست هم رئیس جمهور را در موفقیتش یاری رسانند تا بتواند به وعده هایی که داده عمل کند تاکشور را از ویرانی های به جا مانده بیرون آورد. مبادا کسی دنبال سهم خواهی یا انتقام از افرادی که درحق ایشان بدی کرده‌اند باشند. امروز روز مهربانی و همدلی همه اقشار و جناح‌هاست. اگر به انتقام‌گیری و فخر فروشی و طعنه و کنایه و زخم زبان مشغول شویم هم روح و روان خود را فرسوده می‌سازیم،  هم به دامن گناه می‌افتیم و هم از سازندگی و آبادانی کشور باز می‌مانیم. مدارا و مهربانی با دیگران، راه نجات ماست.

۴. ازهمه علاقمندان به جناب آقای دکتر پزشکیان، که عاشق اهل‌بیت و امام حسین(ع) هستند انتظار هست که چون فردا یکشنبه اول محرم است، دراظهار شادی  پیروزی،  حرمت ماه عزا را پاس دارند تا بهانه به دست بدخواهان ندهند و  افرادجاهل وغیرمتشرع،  شادی این پیروزی را به تلخی مبدل کنند. به یقین، خواست قلبی رییس دولت کشورمان دکتر پزشکیان نیز همین است، زیرا ایشان از ارادتمندان اصیل و ریشه‌دار اهل‌بیت و امام حسین علیهم‌السلام است.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

حوزه علمیه قم-سیداصغرناظم زاده 

۱۶تیرماه۱۴۰۳

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها