مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسر دومش + تصاویر

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش میترا ابراهیمی را می بینید.

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسر دومش + تصاویر

مراسم عروسی پیمان قاسم خانی و همسرش میترا ابراهیمی را می بینید.

پیمان قاسم خانی

 

پیمان قاسم خانی از همسر دومش رونمایی کرد + تصاویر

 

پیمان قاسم خانی

 

پیمان قاسم خانی دیروز با میترا ابراهیمی مستندساز و روانشناس ازدواج کرد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون بود آنها یک دختر به نام پریا دارند.  مهراب قاسم خانی نیز دیروز با انتشار یک عکس، از ازدواج برادرش  پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران، خبر داد.

مدتی پیش خبر‌های زیادی در مورد ازدواج پیمان قاسم خانی منتشر شد و تصاویری از او در فضای مجازی دست به دست شد و نهایتا این خبر تکذیب شد، اما امروز رسما این ازدواج توسط خانواده قاسم خانی تایید شد. میترا ابراهیمی دراین باره نوشت: امسال تولدی دیگر بود. گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری، تو اینستاگرام برامون پیش پیش عروسی گرفته بودند.

 

پیمان قاسم خانی

 
 

 

میترا ابراهیمی متولد 2 اسفند سال 1369 می باشد،میترا ابراهیمی  دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد. 

 

پیمان قاسم خانی

 

آثار میترا ابراهیمی :

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری بر عهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

 

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی در کنار دخترش پریا

 

میترا ابراهیمی  از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه داشته است و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شد ، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.

 

طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

در ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و  پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون شنیده می شد.

پاسخ بهاره رهنما در نشست خبری تئاتر «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران، خبر جدایی او از پیمان قاسم خانی را تائید کرد:

 

 

پیمان قاسمخانی

 

پرسش یکی از کاربران راجع به رابطه بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی بعد از جدایی

«من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند.

از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند

از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.»

 

پاسخ بهاره رهنما به سوال کاربر در خصوص جدایی او از پیمان قاسم خانی

«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است.

پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است

و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم

و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

بهاره رهنما ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم.

او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد.

چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود

 

رقیب پیمان قاسم‌خانی یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می کند

باور می‌کنید جوانک پر شور و حال و مسئولیت‌گریز فیلم «سن پترزبورگ» یک پدر مسئول، همیشه نگران و البته خیلی حسود باشد؟! پدری که چشم دیدن دوست فرزندش را ندارد.  پیمان قاسم‌خانی  چنین پدری است.

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است. همان دختری که پریا (دخترش) ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند...: «رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید. وقتی این دختر به خانه ما می‌آید، چپ‌چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم کاری کنم که زودتر برود.»

روز پدر است و می‌خواستیم با یک پدر گفت وگو کنیم ، پدری که هنوز موهایش سیاه باشد، باانرژی باشد، هنرمند باشد، برای بچه‌اش وقت بگذارد و درباره تجربه پدر شدن بگوید و پیمان قاسم‌خانی گزینه خیلی خوبی بود. البته سرش خیلی شلوغ است و ما در سرویس هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توانستیم تلفنی با او صحبت کنیم.

شاید برخی از هنرمندان بویژه نسل جدیدتر با این استدلال که اثر هنری مثل بچه آن هنرمند است، از خیر بچه‌دار شدن بگذرند و ترجیح بدهند بیشتر وقت و انرژی‌شان را صرف آفرینش اثر هنری بکنند اما پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما جزو زوج‌هایی هستند که بچه‌ای واقعی دارند؛ «پریا» تنها دختر این زوج هنرمند متولد 1377 است و حالا 15 سال دارد.

قاسم‌خانی که در 32 سالگی پدر شده می‌گوید: «تا وقتی واقعا بچه نداشته باشی، هیچ تصوری از پدر شدن یا مادر شدن نداری. خود من تا قبل از 32 سالگی که پریا به دنیا آمد، هیچ تصوری از پدر بودن نداشتم.آدمی بودم که فکر می‌کردم مطلقا برای پدر بودن زاده نشده‌ام. فکر می‌کردم ممکن است در قبال بچه‌ بی‌مسئولیت باشم ولی از وقتی بچه‌دار شدم، حس‌ام این است که در وهله اول پدر هستم و بعد هرچیز دیگری‌.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها