شاهرخ استخری از برادر زن خواننده اش رونمایی کرد + عکس

شاهرخ استخری از برادر زن خواننده اش رونمایی کرد.

شاهرخ استخری از برادر زن خواننده اش رونمایی کرد + عکس

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار برادر زنش سعید بزمی پور می بینید. سعید بزمی پور برادر سپیده بزمی پور بوده و موزیسین و خواننده است. خواهر او چندسالی است با شاهرخ استخری ازدواج کرده و دو دختر به نام نبات و پناه دارد. شاهرخ استخری و همسرش در یکی از مصاحبه های گفته بودند از طریق فضای مجازی با یکدیگر آشنا شده و با هم ازدواج کردند..

 

تتلو عکس بی حجاب مادرش را تتو کرد + عکس و بیوگرافی

 


 

شاهرخ استخری

 

قیمت سکه ، قیمت طلا | یکشنبه 3 اسفند

 

شاهرخ استخری با انتشار این متن نوشت :

سعید برادر خانومم که مثل داداش کوچیکم دوستش دارم حدود ۳ سال پیش از بلژیک اومد ایران چون اینجا رو دوست داشت، با همه‌ی مشکلات اعم از نداشتن تسلط به قوانین ایران و روابط پیچیده‌ی بازار ایران کسب و کارش رو شروع کرد، روزهای سختی رو گذروند، آدمهای درست، آدمهای نادرست ولی با انگیزه ادامه داد، شکست خورد ولی بلند شد و از عقب‌تر از جایی که بود دوباره شروع کرد و ادامه داد و امروز موفقه… الهی شکر که حال دلش امروز خوبه و هیچی از این مهمتر نیست.

شاهرخ استخری

 

پدرزن شاهرخ استخری کیست؟

امیربزمی پور پدر سعید و سپیده بزمی پور می باشد. شاهرخ استخری داماد خانواده بزمی پور است. امیر بزمی پور مدتها  پیش در کشور بلژیک نمایشگاه نقاشی برگزار کرد پدر زن شاهرخ استخری به همراه خانواده اش در بلژیک زندگی میکند و همسر شاهرخ استخری که دومین دختر آقای بازیگر را باردار بود برای به دنیا آوردن فرزندش به بلژیک رفت و در کنار پدر و مادرش دختر دومشان را به دنیا آورد.

 

شاهرخ استخری

 

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری و همچنین زندگی شخصی و اینستاگرام وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. او در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدر خود یعنی امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. در سال ۲۰۰۲ میلادی آن ها در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

 

سپیده بزمی پور

 

امیر بزمی پور ، پدر سپیده یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستند ساز می باشد که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده بزمی پور یک برادر بزرگ تر از خود به اسم سعید دارد! سعید بزمی پور برادر سپیده و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هر از چندگاهی قطعه شعری می خواند.


شاهرخ استخری

 

جالب است بدانید سپیده به سه زبان زنده دنیا مسلط است! سپیده علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی، فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک نیز است!

سپیده مشغول در حال حاضر ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجی تهران است.

شاهرخ استخری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها