تتلو سارا و نیکا را با خاک یکسان کرد + تصاویر و فیلم

تتلو خواننده ایرانی که در ترکیه ساکن است به حاشیه اخیر سارا و نیکا واکنش نشان داد.

تتلو سارا و نیکا را با خاک یکسان کرد + تصاویر و فیلم

تتلو خواننده مطرح و پرحاشیه ایرانی با حمله تند به عکس سارا و نیکا پایتخت در استخری در سوئد گفت : تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: «عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.» تتلو قبلا گفته بود روی سارا نیکا هم «کراش» دارد.

سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
 
 سارا و نیکا

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

به گزارش گروه هنری رکنا، سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است


 

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا و نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها