عاشقانه های دیده نشده امین حیایی و همسرش + تصاویر و بیوگرافی

عاشقانه های دیده نشده امین حیایی و همسرش را در ادامه می بینید.

عاشقانه های دیده نشده امین حیایی و همسرش + تصاویر و بیوگرافی

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ می باشد. ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق , دو هنرمند که با وجود تمام جنب و جوشی که دارند، وقت رفتن به سینما را پیدا نمی کنند! آن دوبا خانواده هایشان ارتباط زیادی دارند و ترجیح می دهند زندگی آرام و دور از حاشیه ای داشته باشند.

cinema_kelaket_107927318_705705140283011_3491257942951403975_n

امین؛ صبور و صمیمی

زمان کودکی با دوستان در محله شان سیاه بازی راه می انداخت و در مدرسه هم پانتومیم اجرا می کرد. طی اجرای این پانتومیم ها در زمان خدمت سربازی بود که برای نخستین بار دیده شد و از او برای گروه تئاتر نیروی هوایی دعوت کردند. او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در بیمارستان شهدای تجریش و فرزند بزرگ خانواده است. برادر کوچک ترین امید نام دارد که در زمینه موسیقی فعالیت می کند. امین حیایی خوش مشرب و خوش محضر است و شوخ طبعی معتدلی در رفتارش دیده می شود. خودش تاکید دارد دنبال پول نیست و نقش ها را به این خاطر انتخاب نمی کند؛ پس باید بگوییم او عاشق بازیگری است و پرکاری اش گواه همین احساس!/ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی

امین حیایی

می گوید از همان بچگی عاشق پیشه بوده و تا زمان ازدواجش زیاد عاشق می شده! هرچند او در سنین پایین علاقه مند به دانستنی ها و فیلم های کمیک بوده و عشقی هم به سینما نداشته است، ولی اولین باری که به تنهایی به سینما رفت، ۹ سال بیشتر نداشت. آن زمان در تجریش زندگی می کردند و او بعد از مدرسه به سینما آستارا رفته که مطمئنا تجربه جالبی برایش بوده است. /ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق شاید هرگز فکر نمی کرد روزی مردم برای دیدن نقش آفرینی های او بلیت سینما تهیه کنند! امین ۹ ساله شلوغی های زمان انقلاب را از پنجره خانه شان که در بالاترین طبقه یک آپارتمان بوده، تماشا می کرده و بیشتر سال های کودکی تا جوانی اش را در تجریش و قیطریه گذرانده.

 

قسمتی از برنامه عصر جدید با داوری امین حیایی

 

امین حیایی

در سال هفتاد در نمایشی برای کودکان، به کارگردانی ثریا قاسمی بازی کرد. بزرگترها حتما او را در مجموعه تلویزیونی «آپارتمان» به خاطر دارند؛ اولین سریالش که در کنار بزرگان بازیگری، ایفای نقش کرده است. او در بیست و چهار سالگی با مونا بانکی پور ازدواج کرد که زندگی شان بیشتر از یک سال دوام نیاورد. بعد از جدایی از همسر اولش، تا مدت ها سوژه روزنامه های زرد بود. مشکلات و از دست دادن دو تن از عزیزانش باعث شد در امین یک تحول درونی به وجود بیاید و این درست همزمان شد با نقش آفرینی اش در پروژه «قرمز». تا جایی که مجبور به انصراف از ادامه همکاری شد.

امین حیایی

بعد از آن بود که حتی به انزوا رفت و روی خودش کار کرد تا اشتباهاتی را که تا آن زمان در زندگی داشتند تکرار نکند. رابطه امین با خدا نزدیکتر شد و فرصت خلوت با خود را پیدا کرد. «قرمز» به کارگردانی فریدون جیرانی اولین فیلمی بود که داشت نقش اول آن را بازی می کرد. حتی بیست دقیقه هم در آن ایفای نقش کرد. در سکانس آخر نسخه نهایی، بیننده سایه او را روی دیوار می بیند، نه محمدرضا فروتن! ترانه «عاشقم من» را هم خودش را گیتار اجرا کرد که بعدا حذف شد.

امین حیایی

عکس امین حیایی و نیلوفر خوش خلق حدود چهار سال بعد از ازدواج اولش بود که با نیلوفر خوش خلق پیمان زناشویی بست. نیلوفر در تمام روزهای سخت در کنارش بود. پس از فیلم «سیب سرخ حوا» روند کاری امین حیایی تغییر کرد، به طوری که مرتبا نقش های اول به او پیشنهاد می شد، ولی بعد از بازی در فیلم «قلاده های طلا» تا مدت ها توسط تهیه کنندگان، بایکوت شد و هیچ پیشنهاد از طرف آنان نداشت.

 

امین حیایی

زندگی مشترک: عاشقانه و پرهیجان

دو دوست! بله چیزی که به بهترین نحو رابطه آنها را توصیف می کند. اولین دغدغه امین در زندگی، همسرش است که با هم بسیار رفیق هستند و زندگی مشترک را در شرایطی سخت و از زیر صفر شروع کرده اند. اصلا اهل سانسور کردن خودشان نیستند و صادقانه حرف هایشان را می زنند.

 

امین حیایی

سر پروژه فیلم «بوی بهشت» با هم ازدواج کردند. (شاید بعضی ها هنوز به خاطر داشته باشند که نیلوفر خوش خلق فعالیت هنری اش را با نام نیلوفر حیایی شروع کرد). همه اطرافیان شان می دانند که این دو به شدت به هم وابسته اند. البته همشه همه چیز گل و بلبل نیست و آن دو هم مثل هر زن و شوهری دعوایشان می شود اما بیشتر مانند دعوای یکی از والدین با فرزندشان! امین و نیلوفر پا به پای هم در زندگی گام بر می دارند و از کنار هم بودن لذت می برند. /ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق آن دو با هم آشپزی می کنند ولی وقتی که میهمان دارند، از بیرون غذا می گیرند. نه این که دست پخت شان خوب نباشد، یا به آشپزی بی علاقه باشند، فقط می خواهند همه وقت را در کنار میهمان شان بگذرانند. امین در کارهای خانه به همسرش کمک می کند و ظرف شستن را دوست دارد. حتی می گوید در طالعش آمده رابطه خوبی با آب دارد.

 

امین حیایی

امین حیایی «دو خردادی تنوع طلب». این اعترافی است که خودشان می کنند. یکنواختی را دوست ندارند و هر دو سرشار از انرژی اند. همیشه اکتیو هستند و در عین حال جدی و تا حد زیادی عاشق بچه ها. رویای مشترکی دارند؛ زندگی در یک مزرعه با طبیعت و حیوانات. چرا که به اینها بسیار علاقه مندند! آن ها در لواسان زندگی می کنند؛ منطقه ای سرسبز که به خاطر آرامش و خلوتش مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است. این زوج از شلوغی و ترافیک تهران به دورند از خلوت و آرامش لواسان برای تفریحات شان استفاده می کنند، مثل دوچرخه سواری و سوارکاری. 

 


اخبار داغ : جشن تولد لاکچری دختر شاهرخ استخری جنجال ساز شد + تصاویر


 

امین حیایی

 امین حیایی میهمانان شان می توانند اولین جایزه سیمرغ امین را روی میز پذیرایی خانه آن ها ببینند! خود امین معتقد است احتمالا اگر کمی زودتر این جایزه را می گرفت، روی نقش های بعدی اش تاثیر منفی می گذاشت و حتی شاید تا پیش از جشنواره بیست و ششم ظرفیت آن را نداشته است. بعد از این همه سال این دو دل شان می خواهد نقشی قابل توجه را رو به روی هم بازی کنند. این زوج آدم های خوشبینی هستند و حضور خداوند در زندگی شان نقش مهم را ایفا می کند. اشتراک های زیادی دارند اما در بعضی زمینه ها نیز متفاوتند. مثلا امین بیشتر فیلم های گیشه ای کار می کند، در حالی که نیلوفر به نقش های هنری علاقه مند است و از کاراکترهای پیچیده لذت می برد.

 

امین حیایی

 

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق این دو خردادی، عاشق سفر و تفریح اند و بیشتر به شمال کشور می روند. ضمنا از اغلب کشورهای اروپایی هم دیدن کرده اند. جالب است بدانید نیلوفر و امین در خانه شان چندان از المان های سینمایی استفاده نمی کنند و سینما برایشان صرفا یک مسیر کاری است و هدف اصلی آن ها رسیدن به رویاهای خود و اطرافیان شان است. و اما یک نکته قابل توجه! آن ها تا به حال با هم قهر نکرده اند؛ دستکم این ادعایی است که خودشان دارند. /ازدواج امین حیایی و نیلوفر خوش خلق روزی رسان خداوند است او جزو معدود هنرمندانی است که کار تیمی را از باندبازی جدا می داند. اخلاق حرفه ای دارد و با همه هنرمندان ارتباطی خوب برقرار می کند. در بیشتر فیلم ها پیشنهاداتی برای اضافه کردن به دیالوگ ها و نقش می دهد چرا که واقع گرایی کار برایش مهم است. امین اهل کمک کردن است و اعتقاد دارد آدم ها باید از هم خبر بگیرند و هوای همدیگر را داشته باشند تعامل با مردم باعث شده او شخصیت های مختلف را ببیند و از آن ها الگوبرداری کند؛ هرچه باشد او همیشه میل به یادگرفتن دارد. برخورد امین با مردم بسیار آشنا و صمیمانه است. در این باره می گوید بعضی از مردم حس می کنند چون آن ها مرا می شناسند، من هم آن ها را می شناسم و در برخوردهایم واقعا همین را هم نشان می دهم!

 

cinema_kelaket_108136245_152797313102063_8000926646703876408_n

 

امین حیایی در زندگی اعتقاد دارد روزی رسان، خداوند است و حرف اول زندگی اش خداست و پول را اولویت آخر می داند. طوری در این عقیده راسخ است که می گوید زندگی اش به مو هم برسد، پاره نمی شود. او موزیک را به عنوان علاقه پیگیری و مثل رضا گلزار کنسرت برگزار کرده است و یک خبر که در یکی از مصاحبه هایش داده این است که معتقد است وقت آن رسیده به بازنشستگی فکر کند تا کمی هم برای خودش زندگی بکند! نیلوفر: یکرنگ و همراه متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان. نیلوفر خوش خلق ساده و مبادی آداب است. او مدت ها در خارج از کشور زندگی می کرد، سپس به ایران آمد تا برای همیشه در کنار امین حیایی باشد. آمدن او به ایران، مصادف شد با برهه ای از زندگی امین که دچار استحاله روحی و افسردگی شده بود. نیلوفر خوش خلق هر تصمیمی را که می گیرد، به سرعت اجرا می کند و همین اراده و پشتکارش باعث جذب امین به او شده است و اما چیزی که او را به زندگی با امین مشتاق کرد، فعالیت هنری اش نبود (چه بسا تا قبل از آن، نیلوفر حتی فیلم هم نگاه نمی کرده!) و به خاطر شخصیت مثبتش با او پیمان زناشویی بسته است.

 

cinema_honarmandan_117683451_2694862230725401_438075367271149681_n

امین را انسان بسیار صبور و با گذشتی می داند. او درباره اش این طور می گوید: «رفیق خیلی خیلی خوبی است و همه جا پشتیبان من بوده.» جالب است بدانید که نیلوفر در ابتدای ازدواج شان، خیلی به همسرش وابسته بوده طوری که تنها پیشنهاد بازی هایی را قبول می کرده که امین نقش مقابلش باشد! اما حالا می گوید باید یاد بگیریم که مستقل و قوی باشیم و روی پای خودمان بایستیم. چرا که اعتقاد پیدا کرده وابستگی نه فقط به آدم ها، بلکه به همه چیز بد است و بهتر است آدم عشقش را با اطرافیان و کائنات تقسیم کند. نیلوفر خوش خلق بازی در سینما را از ابتدای دهه هشتاد آغا کرد هرچند نخستین فیلم های او چندان قوی نبود، ولی کم کم با تلاش بیشتر، جایگاه بهتری برای خودش پیدا کرد.

bazigar_gram_106111827_280944209921542_2538786657121917019_n

کافه «وانیل»، کافی شاپی است که خوش خلق به همراه شریکش در لواسان راه اندازی کرده و با رسیدگی به آن حسابی سرگرم شده. کیک های کافه وانیل، خانگی است و کیفیت و دیزاینی مثل زدنی دارد. راستی! بد نیست بدانید نام «وانیل» ترکیبی از اسم نیلوفر و شریکش است که ترکیب قشنگی هم از کار درآمده. نکته قابل ستایش در بیزینس شان این است که او و شریکش هنرمندان گمنام را پشتیبانی می کنند و تابلوهای نقاشی، مجسمه ها و سایر آثار هنری آن ها را در کافه وانیل، جهت فروش و شناساندن هنرشان به نمایش می گذارند. نیلوفر حتی از دوست خود برای آموزش رایگان نقاشی به کودکان کم بضاعت کمک می گیرد.

iranian_cinema_tv_121012487_693048001309178_2396329459295038715_n

نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد ماه 1351 در تهران میباشد. او همسر امین حیایی است و دارای یک فرزند پسر به نام دارا میباشد. امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران است. در سال 1371 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده های خورشید» شد.

iranian_cinema_tv_119722076_1437723396438359_2105822693302128041_n

امین حیایی و همسرش نیوفر خوش خلق در کنار مرحوم ماهچهره خلیلی

yazd.ekip_119159648_452050182437092_8281789822814099304_n

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده اند. منطقه ای خوش آب و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه .

paparatzi.ir_119285420_2740125709539004_6822987715747643295_n

نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : خیلی ها تصور می کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال ها، بارها این ویژگی اش را به من ثابت کرد. ما سال ها روزگار خوشی را کنار هم می گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، چرا که اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می خواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم.

honar.biografy_113161276_597426857635640_4845698774247072673_n

زندگی که یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می دانیم اگر موفقیتی تاکنون نصیب ما شده به خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است ،او تا قبل از آشنایی با امین حیایی اصلا به سینما فکر نمی کرده و حتی سینما هم نمی رفته و بازیگر شدنش به خواسته همسرش بوده فعالیتهای هنری اش عبارتند از:مونس ،مانی و ندا ،بوی بهشت ،به آهستگی ،آتش بس ،آرامش در میان مردگان، چند روز بعد ،اگه میتونی منو بگیر ،سنگ کاغذ قیچی و دایره زنگی.

mreza_abdoli_116018654_367308594239163_7131408347660804421_n

مصاحبه نیلوفر خوش خلق:

جایی از امین حیایی خواندم که گفته بود :«در زمانی که من دچار افسردگی شدید بودم و نتوانسته بودم به جای محمدرضا فروتن در فیلم قرمز ساخته ی فریدون جیرانی بازی کنم٬ نیلوفر از خانواده اش در خارج از کشور جدا شد و به ایران آمد تا در کنار من باشد»٬شما متولد ایران هستید ؟

متولد ایران هستم ، مدتی در خارج از کشور زندگی می کردم که فکر نکنم آنقدر بر روی زندگی ام تاثیر داشته باشد.

noghtehchiiin_106714306_728193691328924_557178652606805368_n

نیلوفر خوش خلق و همسرش امین حیایی

khaharanedarya_103284807_744110709723723_5433492137146071631_n

قبل از اینکه با امین حیایی آشنا شوید٬ علاقه خاصی به سینما داشتید ؟

نه اصلا هیچ علاقه ای به سینما نداشتم، حتی شاید باور نکنین که من اصلا فیلم هم نگاه نمی کردم .

parisa_cafe_pic_100888886_238449237601035_3233785662673262964_n

امین حیایی و همسرش

bazigaran_96859819_818176985373720_8049194196604867320_n

سریال روزگار جوانی اولین کار شما بود و فیلم مونس دومین کار بازیگری شما٬ در هر دو با امین حیایی هم بازی بودید و در آن زمان ازدواج هم نکرده بودید امین در آن زمان هم به شما کمک می کرد ؟

در آن زمان من و امین نامزد بودیم٬ بله خیلی کمکم می کرد .

 

leila.mohajeraniii.fanpage_93803481_962714657493734_6615279601603177818_n

امین حیایی و همسرش

 

navidshammasi.official_92017585_2097129843766942_972414603177675066_n

سر فیلم « بوی بهشت » با امین ازدواج کردید درسته ؟

بله، حتی در تیتراژ بوی بهشت هم به جای نیلوفر خوش خلق٬ نیلوفر حیایی نوشته شد

biography_2_74670535_964322767262684_4724862581593712467_n

در پشت صحنه فیلم های امین همراه او سر صحنه فیلم برداری می روید و جایی گفته بودید که این حضور خیلی برای یک بازیگر موثر است. این موثر بودن از دیدن نوع بازی امین حیایی است یا طرز برخورد او با دیگر افراد ؟

هر دو٬ هر بار حضور در پشت صحنه فیلم های امین برای من خیلی موثر است از هر دو جهت٬ این حضور می تونه هم در بازی تاثیر بگذارد و هم در اخلاق. اخلاق یکی از اساسی ترین ویژگی های یک هنرمند است.

bazigar_mazigra_80693703_542236376634022_1049526602620009276_n

از کسی شنیدم که قبل از شروع فیلم برداری امین حیایی یک بار نقش شما را برایتان اجرا می کند و شما سعی می کنید مشابه امین حیایی بازی کنید این درست است ؟
 
 
همیشه نه٬ اما وقتی امین کارش سبک باشد این کار را برای من انجام می دهد.

 

havashii_top_72869365_2488591548080562_9136981741511322343_n

امین کارهای طنز زیادی را بازی کرده با توجه به این مسئله در اولین تجربه طنز شما ( اگه می تونی منو بگیر ) چه کمکی به شما کرد ؟

امین در آن زمان که ما فیلم برداری را شروع کردیم خودش سر فیلم برداری بود و من بدون کمک امین این فیلم را بازی کردم .

aminhayaei_fan_70896871_159694548469674_3055135809629052516_n

امین حیایی

aminhayaei_fan_70021772_1726634100814794_3717605848579387865_n

امین حیایی

aminhayaei_fan_70805536_2502890059944233_4103486017495443285_n

امین حیایی

aminhayaei_fan_70504119_179338679894264_7069801307764803418_n

امین حیایی

aminhayaei_fan_70519691_190402768660863_596168152964049947_n

امین حیایی

aminhayaei_fan_70730795_522868595145857_8508183955479729252_n

امین حیایی و روزبه معینی

aminhayaei_fan_71082968_3002055050019774_8932822075790256389_n

امین حیایی و مهراوه شریفی نیا

honarmandan_2_70220496_384202659151743_2728678933209254080_n

امین حیایی

instatops.ir_70304568_402893477274794_6337779115572436479_n

نیلوفر خوش خلق و مهراوه شریفی نیا

about.hayai_69485622_542409592966982_4060447012968756856_n

صمیمی ترین دوست شما در بین هنرمندان چه کسی است ؟

سحر ولدبیگی

fan.niloufar.khoshkholgh_65616994_1652724294872247_1965285243984142723_n

نیلوفر خوش خلق

fan.niloufar.khoshkholgh_65074153_324624361749753_3089150542760216632_n

نیلوفر خوش خلق و لیندا کیانی

fan.niloufar.khoshkholgh_63430827_699774077124091_1020822876194280477_n

فعالیت بازیگری:

نیلوفر خوش خلق کار بازیگری را از سال 1377 و با بازی در سریال روزگار جوانی آغاز کرد. او در این سریال با همسرش امین حیایی همبازی بود. روزگار جوانی نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی است که طی سال های 1378-1377 تولید و از شبکه تهران پخش شد.

fan.niloufar.khoshkholgh_62429082_1205333056315443_9061701710347678732_n

نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با فیلم مونس وارد عرصه سینما شد و در همان سال در فیلم سینمایی مانی و ندا به همراه همسرش امین حیایی به ایفای نقش پرداخت.

mashhadartist_61517675_329352561323900_5485922249560097750_n

امین حیایی با ظاهری زنانه در کنار همسرش نیلوفر خوش خلق

fan.niloufar.khoshkholgh_63545146_1007347376323684_7919350774625746030_n

او بازیگری را با حضور در سه فیلم ضعیف آغاز کرد اما با کمی صبر و تامل از سال 1384 در فیلم های خوب و در نقش های بهتر ظاهر شد. بازی او در فیلم  چند روز بعد  تحسین برانگیز است.

fan.niloufar.khoshkholgh_61641998_442108713016763_3949050119456827496_n

نیلوفر خوش خلق

fan.niloufar.khoshkholgh_61852525_2313102952270552_1152573559623808596_n

نیلوفر خوش خلق و همسرش امین حیایی در سریال نوروزی «خوب ، بد ، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی ، تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی در مقابل هم به ایفای نقش پرداختند. امین حیایی نقش پسری به نام بهادر را بازی میکند که عاشق یک دندانپزشک (نیلوفر خوش خلق) میشود.

fan.niloufar.khoshkholgh_61864135_381254045835441_4621232253099831469_n

نیلوفر خوش خلق

این کار یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که با نگاهی طنز به روابط میان انسان ها در خانواده و اجتماع نگاه می کند در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان ها در جامعه دارد.

fan.niloufar.khoshkholgh_61644596_295363648037195_1876902090430973107_n

 

سینمایی

    جینگو (1392)

    اختاپوس (1391)

    قلاده های طلا (1391)

    قفس طلایی (1389)

    دایره زنگی (1386)

    اگه می تونی منو بگیر (1385)

    چند روز بعد (1385)

    سنگ، کاغذ، قیچی(1385)

    آتش بس (1384)

    آرامش در میان مردگان (1384)

    به آهستگی (1384)

    بوی بهشت (1381)

    مانی و ندا (1379)

    مونس (1379)

 

fan.niloufar.khoshkholgh_61316101_2355156311392057_1885933428258329950_n

مجموعه تلویزیونی

    کلاه پهلوی (1391)

    روزگار جوانی (1377)

    خوب بد زشت (1393)

fan.niloufar.khoshkholgh_60266998_615574832279483_5993182155608924115_n

نیلوفر خوش خلق و امین حیایی

bazigar.irani.86_53002303_1896965627073182_1135200430036573226_n

نیلوفر خوش خلق و سمانه پاکدل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها