نخستین تصویر «تام کروز» در فیلم جدیدش «تاپ گان» منتشر شد

اولین تصویر «تام کروز» بازیگر محبوب و مشهور سینمای هالیوود در فیلم «تاپ گان» در حالی منتشر شد، که بازی‌اش در این فیلم نشان از آمادگی او بعد از سی سال است.

نخستین تصویر «تام کروز» در فیلم جدیدش «تاپ گان» منتشر شد

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: تام کروز بعد از موفقیت در فیلم «ماموریت غیر ممکن 6» و درخشش در آن، حالا بعد از سی سال در حالی با فیلم تاپ گان 2 به روی پرده سینماها می‌آید، که بازی در این فیلم نشان از توانمندی‌های او در عرصه بازیگری است.

دیروز نخستین تصویر از حضور تام کروز بازیگر محبوب هالیوودی در فیلم تاپ گان 2 منتشر شد. فیلم سینمایی تاپ گان ۲ با نام فرعی «تک رو» هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران، فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی «تاپ گان» ساخته تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است.

تام کروز هنرپیشه و کارگردان مشهور هالیوودی است که چندین بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب و جوایز دیگر از جشنواره‌های سینمایی معتبر جهان شده‌است. او جزو بازیگرانی است که بیشترین دستمزد را در سینمای هالیوود دریافت می‌کند.

از فیلم‌های مشهوری که تام کروز در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است می‌توان متولد چهارم ژوئیه، تاپ گان، مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن و جک ریچر را نام برد.

فیلم سینمایی تاپ گان 2 در سبک اکشن نظامی و درام به کارگردانی جوزف کوشینسکی ساخته شده است که در سال ۲۰۲۰ از سوی پارامونت پیکچرز منتشر خواهد شد.

به غیر از کروز، وال کیلمر نیز در این فیلم بازی خواهد کرد که هر دو در قسمت قبلی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها