نشر مرکز رویای تبت نوشته فریبا وفی را به چاپ بیست و چهارم رساند

نشر مرکز رویای تبت نوشته فریبا وفی را به چاپ بیست و چهارم رساند. این کتاب که به زبان آلمانی نیز ترجمه شده، پارسال نیز در همین نشر در چاپ بیست و سوم وارد بازار کتاب شد.

نشر مرکز رویای تبت نوشته فریبا وفی را به چاپ بیست و چهارم رساند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: رویای تبت نوشته فریبا وفی داستان رویای مشترک گروه‌ای از آدم‌ها است که تلاش دارند زندگی آزاد و فکری رها داشته باشند.

نشر مرکز رویایی تبت نوشته فریباوفی را به چاپ بیست و چهارم رساند. مهر نوشت این کتاب پارسال نیز در چاپ بیست و سوم وارد بازار کتاب شده بود.

داستان این‌کتاب درباره رویای مشترک آدم‌هایی است که می‌خواهند دور از سرخوردگی‌ها و تحمیل‌هایی از هر نوع که آنها را از تجربه واقعی زندگی بازمی‌دارد، آزاد فکر و زندگی کنند. آدم‌های این‌داستان فریبا وفی همگی در جستجوی چیزی هستند؛ برخی در جستجوی عشق، برخی همدلی، برخی امید، امنیت و برخی هم تفاهم. آدم‌های این‌داستان دنبال جایی برای بهتر زندگی‌کردن و دوست‌داشتن هستند؛ یعنی رویایی که به نظر می‌آید شکست خورده اما همچنان به‌شکل یک رویا باقی مانده است.

«رویای تبت» در سال ۸۵ برنده جایزه بنیاد هوشنگ گلشیری و لوح تقدیر هفتمین جایزه مهرگان ادب شد. این‌کتاب و رمان‌های «پرنده من»، «ترلان»، «رازی در کوچه‌ها»، «ماه کامل می‌شود»، «بعد از پایان» و مجموعه‌داستان «حتی وقتی می‌خندیم» از جمله آثار این‌نویسنده هستند که توسط نشر مرکز چاپ شده‌اند.

رمان «رویای تبت» به زبان آلمانی نیز ترجمه و در این‌کشور منتشر است.

چاپ بیست و چهارم این‌کتاب با ۱۸۰ صفحه و قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها