نشر مرکز سه کتاب زویا پیرزاده را به چاپ‌ های هفتم و شصت و هفت رساند

نشر مرکز سه کتاب زویا پیرزاده را به چاپ های هفتم و شصت و هفت رساند. عنوان این کتاب‌ها یک‌روز مانده به عید پاک، مثل همه عصرها و عادت می‌کنیم هستند.

نشر مرکز سه کتاب زویا پیرزاده را به چاپ‌ های هفتم و شصت و هفت رساند

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: زویا پیرزاده نویسنده که سال ۱۳۸۰ با رمان چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم جوایزی همچون بهترین رمان سال پکا، بهترین رمان سال بنیاد هوشنگ گلشیری، کتاب سال وزارت ارشاد جمهوری اسلامی و لوح تقدیر جایزه ادبی یلدا را به دست آورد و با مجموعه داستان کوتاه طعم گس خرمالو یکی از برندگان جشنواره بیست سال ادبیات داستانی در سال ۱۳۷۶ و جایزه کوریه انترناسیونال در سال ۲۰۰۹ شد. وی تمام آثارش را به فرانسوی ترجمه کرده‌است.

زویا پیرزاد نزد عموم با رمان‌های چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و عادت می‌کنیم شناخته می‌شود که بارها تجدید چاپ شده‌اند. مجموعه داستان‌های طعم گس خرمالو، یک روز مانده به عید پاک و مثل همه عصرها توسط نشر مرکز از این نویسنده منتشر شده‌اند. سه مجموعه داستان ذکر شده در سال‌های اخیر در یک جلد با عنوان «سه کتاب» منتشر شده‌است.

این بار نیز نشر مرکز سه کتاب زویا پیرزاده را به چاپ‌های هفتم و شصت و هفت رساند. کتاب‌های یکروز مانده به عید پاک، مثل همه عصرها و عادت می‌کنیم سه عنوانی هستند که تجدید چاپ شده‌اند.

کتاب داستانی یکروز مانده به عید پاک به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، گرجی و ارمنی تاکنون ترجمه و چاپ شده است. این کتاب در حالی با قیمت 16هزار و 800 تومان در بازار کتاب عرضه شده است که در هفدهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۸ یکی از عناوین تشویقی بود.

عادت نمی‌کنیم یکی از مهم‌ترین مجموعه کتاب‌های داستانی این نویسنده است. این‌کتاب هم مثل یک‌روز مانده به عید پاک به‌زبان‌های فرانسوی، گرجی و ارمنی ترجمه شده است. این کتاب در چاپ هفتم با قیمت 36500 هزار تومان در بازار کتاب عرضه شده است.

دختر جوان قصه عادت می‌کنیم درگیر مسائل و خواسته‌های نسل خود است؛ مادربزرگ غرق در گذشته‌ای است که کما بیش ساخته‌ و پرداخته ذهن خودش است و مادر نیز زنی میان‌سال است که بین خواسته‌های مادر پیر و دختر جوانش گیر افتاده است. در مقطعی از داستان، عشقی وارد زندگی این‌ زن‌ میان‌سال می‌شود که مادربزرگ و دختر جوان با آن مخالفت می‌کنند...

ترجمه‌ زبان‌های دیگر این‌کتاب هم تا به‌حال به ایتالیایی، گرجی، آلمانی، ترکی، یونانی، فرانسوی، انگلیسی، چینی و نروژی چاپ شده است.

کتاب مثل همه عصرها هم مجموعه‌داستانی دیگری ز پیرزاده است که داستان‌های خیلی‌کوتاهش را درباره زندگی آدم‌های معمولی شامل می‌شود. این‌کتاب هم مانند یک‌روز مانده به عید پاک به‌زبان‌های فرانسوی، گرجی و ارمنی ترجمه شده است. قیمتچاپ هفتم مثل همه عصرها با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار کتاب به فروش می‌رسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها