از دختران نینجا تا حضور متفاوت خسرو شکیبایی و سهراب سپهری/ عصر جدید شاهد اجراهای جدید است

برنامه عصر جدید به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی با هدف کشف استعدادهای جوانان ایرانی، از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

از دختران نینجا تا حضور متفاوت خسرو شکیبایی و سهراب سپهری/ عصر جدید شاهد اجراهای جدید است

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: عصر جدید یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی ایرانی است. این برنامه با تهیه کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سوم سیما در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۷ شروع به پخش کرده است.

این برنامه با شعار عصر جدید عصری برای تو، درصدد کشف استعداد جوان‌های است که فرصت یا امکان بروز توانایی‌های خود را نداشته‌اند. برنامه عصر جدید استعدادهای مختلفی از سراسر ایران را جذب می‌کند تا به نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگی، شعبده‌بازی و کمدی است. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زنده استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد.

داوران خانم رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظمی‌نژاد و سید بشیر حسینی است.

ابتدا این مسابقه با بازخورد خوبی مواجه نشد و همگی او را نسخه کپی شده از برنامه استعدادیابی امریکایی می‌دانستند. اما بعد از گذشت چند ماه اجراهای متفاوتی به روی صحنه می‌آید.

از نمایش رزمی جالب و دیدنی دختران نینجوتسو کار که در قسمت سیزدهم توسط داوران به عنوان برگزیده انتخاب شد و همچنین رکورد آرامردمی توسط آنها شکسته شد. تا اجرای جدید که با خلاقیت یک دستگاه هُلوگرافی(تصویرسازی) ساخته شده بود. با استفاده از این دستگاه شعر سهراب سپهری و تصویر از خسرو شکیبایی ضمن کمک گرفتن از صدای پوریا شکیبایی تصویر خاطره‌انگیزی نمایش داده شد که تحسین همگان را برانگیخت.

اما همچنان انتقاد به این برنامه ادامه دارد و نظرات متفاوتی ارائه می‌شود. احسان علیخانی در واکنش به این انتقادات گفته است که روز‌به‌روز برنامه پیشرفت می‌کند و ما شاهد استعدادهای مهیج‌تری خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها