تغییر زمان نمایش «مارلون براندو»/ «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» و «مضحکه بادسوار» در صف نمایش قرار گرفتند.

در حالی «لیگ قهرمانان، مرحله گروه» از مرداد ماه به نمایش درمی‌آید که «مارلون براندو» و نمایش «مضحکه بادسوار» از تیرماه اجرا خواهند داشت.

تغییر زمان نمایش «مارلون براندو»/ «لیگ قهرمانان، مرحله گروهی» و «مضحکه بادسوار» در صف نمایش قرار گرفتند.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: با انتشار پوستر «مارلون براندو»،این نمایش با تغییر زمان اجرا از 30 تیرماه به روی صحنه خواهد رفت. مهران رنج‌بر بعد از تجربه کارگردانی «استیو جابز»، این‌بار لحظه مرگ براندو را در سال 2004 کارگردانی می‌کند.

پیش‌تر اعلام شده بود که این اجرا از 26 تیر ماه آغاز خواهد شد اما به دلیل مسائلی این نمایش از سی‌ام تیرماه در سالن شماره یک تماشاخانه سپند، ساعت 21 به روی صحنه خواهد رفت. بازیگران همچون مهران امام‌بخش، سارا رسول‌زاده، یلدا عباسی، امین میری و علی پویاقاسمی در این نمایش اجرا خواهند داشت.

همچنین از 17ام ماه جاری نیز همزمان با مراسم ویژه شبچراغ در تالار سنگلج، نمایش مضحکه بادسوار نوشته هما جدیکار، با حضور داوود فتحعلی بیگی اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش اولین بار در هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک رونمایی شد، و به دلیل استفاده از تکنیک‌های نمایش مدرن و سنتی مورد توجه همه قرار گرفت. بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) امیرحسین انصافی، امیرمحمد انصافی، مریم ایرانمنش، حامی علیزاده هستند.

شب چراغ نمایش مضحکه بادسوار روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه، ساعت ۱۸.۳۰ در محل تماشاخانه سنگلج و با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار می شود.

در طرفی دیگر نمایش لیگ قهرمانان، مرحله گروهی از مرداد ماه به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش نوشته داریوش علیزاده و کارگردانی سعید دشتی است.

سعید دشتی و داریوش علیزاده پیش‌از این در نمایش «دریبل» همکاری موفقی را با یکدیگر داشته‌اند.

مکان اجرا و اسامی بازیگران پس از بازبینی اثر متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها