هدیه تهرانی | اولین رونمایی از گریم عجیب + فیلم

اولین ویدیو منتشر شده از گریم هدیه تهرانی در سریال شبکه خانگی هم گناه را در ادامه مطلب مشاهده می کنید

هدیه تهرانی | اولین رونمایی از گریم عجیب + فیلم

هدیه تهرانی و تست گریم جالب در سریال همگناه دومین حضور هدیه تهرانی در شبکه نمایش خانگی بعد از قلب یخی است .هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 در تهران میباشد. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد.

 

 

 

هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 در تهران میباشد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد.

 

هدیه تهرانی

 

زندگینامه هدیه تهرانی

 

عکسهای هدیه تهرانی 

هدیه تهرانی و گربه اش

گربه هدیه تهرانی 

هدیه تهرانی

عکس هدیه تهرانی 

عکاسی هدیه تهرانی

عکاسی هدیه تهرانی

بازیگری که هیچ وقت پی گیر بازیگری نبود
آنطور که خودش در مصاحبه ای گفته :هیچ وقت به صورت جدی و عاشقانه پی گیر بازیگری نبوده است ولی به هرحال برایش جذابیت داشته است .جذابیتی که دنیای نمایش به هرشکلش برای همه دارد .پدر هدیه تهرانی به گفته خودش خیلی فیلم می دیده وهمیشه اورا هم با خودش به سینما می برده است .در ضمن پدرش جسته گریخته کار تئاتر هم می کرده است .جالب است بدانید مادربزرگ او در سی سالگی دریک فیلم هم بازی کرده است.

هدیه تهرانی

 

خصوصیات و اخلاقیات هدیه تهرانی 

اولین بار که قرار بود بازیگری را شروع کرده و بازی درسلطان را قبول کند با پدرش مشورت می کند ودر مجموع پدرش نه خیلی موافق بود ونه خیلی مخالف و مثل همیشه تصمیم نهایی را به خودش واگذار می کند.
هدیه تهرانی اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه ای شد.

 

هدیه تهرانی در فیلم سلطان

 

عکس نوجوانی هدیه تهرانی

 

بازی های راحت و روان او در فیلمهای غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. غریبانه به کارگردانی احمد امینی و محصول سال 1376 می باشد.

 

هدیه تهرانی در فیلم غریبانه

 

غریبانه با بازی هدیه تهرانی 

 

خلاصه داستان: جوانی به نام بزرگ در نمایشگاه اتومبیل شوهر خواهرش که یوسف نام دارد مشغول به کار است. یوسف از او می خواهد که ماشین گران قیمت خانم دکتر ثابتی را به او تحویل دهد. اما بزرگ تصادف کرده و یوسف مجبور می شود برای پرداخت خسارت چند چک به خانم دکتر بدهد. بزرگ چند بار نزد خانم دکتر می رود تا رضایتش را بگیرد و به جای یوسف او خسارت بدهد، اما دکتر ثابتی به بزرگ پیشنهاد می کند که در مقابل چک های یوسف او باید برای چند ماه همسرش بشود.

 

 

یکی از بهترین نقش آفرینی اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی او در چهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.

 

هدیه تهرانی در فیلم چهارشنبه سوری

 

چهارشنبه سوری اصغر فرهادی با بازی هدیه تهرانی

 

چهارشنبه سوری سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر (1384) نامزد دریافت 9 جایزه بود، که در نهایت موفق به کسب سیمرغ های بلورین بهترین کارگردانی (اصغر فرهادی)، بهترین بازیگر نقش اول زن (هدیه تهرانی)، بهترین تدوین (هایده صفی یاری) و همچنین سیمرغ بلورین فیلم محبوب تماشاگران شد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها