خبر خوش / جاماندگان سهام عدالت بخوانند

محمدرضا پورابراهیمی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس) امروز (بیست و سوم آذرماه) در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه علیرغم شروع واگذاری از سال ۸۵، بسیاری از مستحقان از جمله افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کارگران از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند، گفت:

خبر خوش / جاماندگان سهام عدالت بخوانند

محمدرضا پورابراهیمی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس) امروز (بیست و سوم آذرماه) در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه علیرغم شروع واگذاری از سال ۸۵، بسیاری از مستحقان از جمله افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کارگران از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند، گفت: در کمیسیون اقتصادی مجلس آماری گرفته‌ایم و طی آن دریافتیم حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد، فاقد سهام عدالت هستند. حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش بهزیستی نیز فاقد سهام هستند. کارگران هم بخش زیادی، سهام عدالت نگرفته‌اند. این اعداد، اعداد بزرگی است.

وی ادامه داد: در مجلس بحث کردیم و طرح «جاماندگان سهام عدالت» تدوین و در صحن، اعلام وصول شد. پنج، شش جلسه کار کردیم و جمع بندی این بود که با اولویت دهک‌های کم درآمد به ویژه جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی، سهام عدالت اختصاص یابد. طرح در کمیسیون اقتصادی تصویب شده و به صحن علنی مجلس رفته است. پس قولی که ما به مردم داده بودیم، انجام شده و اگر در صحن علنی و شورای نگهبان نیز تصویب شود، به زودی همه کسانی که جزو شش دهک کم درآمد جامعه هستند و به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت محروم مانده‌اند، این سهام را خواهند گرفت. 

منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها