مهم / دارندگان سهام عدالت حتما این کار را انجام دهند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس از دارندگان سهام عدالت خواست که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.

مهم /  دارندگان سهام عدالت حتما این کار را انجام دهند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس از دارندگان سهام عدالت خواست که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند. افشین انصاری عصر دوشنبه ۱۷ آذر در یک جلسه خبری مَجازی گفت: دارندگان سهام عدالت، به ویژه کسانیکه روش غیرمستقیم را برای مدیریت سبد دارایی‌شان انتخاب کرده‌اند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سامانه سجام ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه برای ثبت‌نام در سجام باید به نشانی اینترنتی www.sajam.ir مراجعه شود، گفت: در فارس ۲ میلیون نفر از افراد دارای سهام عدالت، روش غیرمستقیم را برای مدیریت سبد دارایی خود انتخاب کرده‌اند.

انصاری با یادآوری اینکه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس بعد از طی مراحل قانونی به عنوان پانصد و شصت و پنجمین شرکت بورسی در بازار دوم با نماد وسفارس، پذیرش شده است، گفت: از تاریخ ۱۰ آذر امسال، این نماد در بورس بازگشایی و معاملات آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد که شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس، برای ثبت قانونی، مجمع فوق العاده برگزار و افزایش سرمایه ۲۶ هزار میلیارد تومانی را مصوب کرده است، گفت: دارندگان سهام عدالت در استان فارس که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سبد دارایی خود برگزیده‌اند برای برخورداری از مزایا، در سامانه سجام ثبت نام کنند.

انصاری خاطرنشان کرد: سهامداران مطلع باشند که بدون ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، امکان خرید و فروش سبد دارایی آنها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فارس به سهامداران توصیه کرد که به هیچ عنوان سهام خود را نفروشند و با دید بلندمدت، به یک سرمایه‌گذاری خوب بیندیشند.

انصاری گفت: تصمیمات هیجانی در بورس و نداشتن اطلاعات کافی بورسی، سهامداران را متحمل زیان‌های سنگینی خواهد کرد، لذا از به سهامداران توصیه می‌شود که برای افزایش دانش بورسی خود اقدام کرده و برای فعالیت در این بازار، از مشاوره کارشناسان بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها