بازنشستگان متقاضی وام ضروری بخوانند | جزئیات ثبت نام اینترنتی وام ضروری

مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی از آغاز نام نویسی اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق خبر داد...

بازنشستگان متقاضی وام ضروری بخوانند | جزئیات ثبت نام اینترنتی وام ضروری

مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی از آغاز نام نویسی اینترنتی وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق خبر داد. محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه مبلغ وام ضروری ۱۰ میلیون تومان است، گفت: همانند دوره‌های گذشته این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه ارائه می‌شود و بازنشستگان و ظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند در سایت از ۱ تا ۳۰ آبان با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir نام نویسی کنند.

مرتضایی فرد گفت: متقاضیان طبق شرایطی که در زمان ثبت نام بر روی سایت درج می‌شود، می‌توانند نام نویسی. بازنشستگانی که در مراحل اول و دوم سال ۹۸ (مهر سال ۹۸ تا مهر سال ۹۹) از وام ضروری ۷ یا ۱۰ میلیون تومانی استفاده کرده باشند، حتی در صورت ثبت نام نیز در این مرحله به آن‌ها وام تعلق نخواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید : ​خبر خوش وزیر برای فرهنگیان | معلمان صاحب خانه می شوند + جزئیات

 

وی با بیان اینکه نام نویسی در سامانه اینترنتی، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد، اظهار کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام یک ماهه، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات رفاهی، میزان حقوق و ... بررسی و اولویت بندی شده و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها در سامانه اعلام می‌شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه زمان پرداخت وام دوره جدید پس از اتمام ثبت نام اینترنتی اعلام می‌شود، افزود: پرداخت وام ضروری واجدین شرایط به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده در بانک عامل صورت می‌گیرد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها