واریز یارانه بنزین برای کسانی که ماشین ندارند

نماینده مردم تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد. وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه 60 لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند یا ندارند باید واریز شود.

واریز یارانه بنزین برای کسانی که ماشین ندارند

طرح نمایندگان برای واریز یارانه ۴۰ لیتر بنزین به حساب هر ایرانی

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل ۴۰ لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود. وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه ۶۰ لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند باید واریز شود.
احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق این طرح قیمت بنزین یارانه نقدی معادل این 40 لیتر بر اساس فوب خلیج فارس است و شناور خواهد بود و هر وقت قیمت بنزین بالاتر رفت باید یارانه آن نیز افزایش یابد نه این که یک یارانه ثابت واریز شود.

شرایط دریافت وام ۴۰ میلیونی فرهنگیان چیست؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و‌ پرورش است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. 

پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف ۶۰ میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.

کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران ۱۶۰ میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۸۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۶۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان ۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها