قائم‌ مقام مجتمع فولاد خراسان

یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نیشابور توزیع شد

قائم مقام مجتمع فولاد خراسان گفت: امروز هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و مواد ضدعفونی کننده هرکدام به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال برای کمک به اقشار آسیب پذیر تهیه شده که نیمی از این مبلغ توسط خیرین و کارکنان مجتمع و مابقی توسط مجتمع فولاد خراسان تامین شده است.

یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نیشابور توزیع شد

قائم‌مقام مجتمع فولاد خراسان در مراسم اهدای این بسته ها که در آن جمعی از مسئولین از جمله فرماندار، امام جمعه‌ و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور حضور داشتند افزود: فولاد خراسان در راستای مسئولیت های اجتماعی و رسالتی که در جامعه ای که در آن فعالیت می کند دارد از ابتدای شیوع این ویروس با هماهنگی با فرماندار و امام‌جمعه محترم مجموعه فعالیت ها و کمک هایی را به مجموعه شهرستان انجام داده است.

شاهین محمد زاده در مورد فعالیت های این‌مجتمع گفت: حضور در رزمایش بیولوژیک نیشابور و ضدعفونی کردن معابر شهرستان، تهیه و در اختیار قرار دادن ۳۵۰۰ عدد ماسک N95 و گان جراحی، ۲۰۰ عدد کیت حفاظت فردی و سه هزار و ۱۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح و شیلد حفاظتی برای دانشکده علوم‌ پزشکی از جمله این اقدامات بوده است.

وی خاطر نشان کرد: هزار عدد ماسک N95 و هزار عدد ماسک پارچه ای نیز در اختیار شهرداری نیشابور و ۵۰۰ عدد ماسک پارچه ای و ۱۵۰ عدد ماسک N95 هم به فرمانداری فیروزه تحویل داده شده است.

محمد زاده ادامه داد: کمک های خیرین، پرسنل و پیمانکاران مجتمع فولاد خراسان نیز مبلغ ۳ میلیارد ریال بوده که به حساب دانشکده علوم پزشکی واریز شده و وسایل مورد نیاز برای درمان بیماران تهیه شده است.

بسته های حمایتی فولاد خراسان در روستاهای نیشابور توزیع خواهد شد

فرماندار نیشابور نیز در این مراسم گفت: بسته های حمایتی مجتمع فولاد خراسان در روستاهای نیشابور و بین افراد آسیب پذیر از کرونا توزیع خواهد شد.

علیرضا قامتی با اشاره به اینکه شرکت فولاد خراسان از روزهای نخست شیوع کرونا در حوزه پشتیبانی و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مقابله با این بیماری اقدامات موثری در سطح شهرستان انجام داده بود اظهار داشت: از هفته پایانی اسفند‌ماه پارسال به پیشنهاد مدیرعامل این‌مجتمع تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار که معیشت‌شان به خاطر شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته بود در دستور کار قرار گرفت و در ستاد مبارزه با کرونا با توجه به تاکید امام جمعه بر لزوم توجه به خانواده‌های کم‌برخورداری که تحت پوشش هیچ نهادی قرار ندارند این حرکت شکل گرفت.

وی خاطر نشان کرد: امروز هم یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش ۲میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با همکاری مجتمع فولاد خراسان مستقر در سطح روستاهای شهرستان نیشابور با همکاری شوراهای اسلامی و بسیج تهیه شده که توزیع می‌گردد.

وی ادامه داد: انسجام خوبی با محوریت امام‌جمعه محترم در شهرستان نیشابور شکل گرفته است و در همین راستا مردم شهرستان نیشابور از ابتدای شیوع کرونا کمک‌های بسیار ارزشمندی داشته‌اند و در هر برهه که نیازمند حضور و کمک مردم بوده‌ایم این اتفاق به نحو مطلوبی افتاده است.
قامتی بیان کرد: در روزهای نخست در حوزه تهیه ملزومات پزشکی و درمانی و پس از آن تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌هایی که از شیوع کرونا آسیب دیده بودند با همراهی و همدلی مردم اتفاقات خوبی افتاده است و حتی در بسیاری از روستاهای نیشابور با همکاری بسیج جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی در همان روستا شکل گرفته است.
فرماندار نیشابور خاطر نشان کرد: تا قبل از نیمه شعبان ۱۰هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌هایی که به خاطر شیوع کرونا آسیب دیده بودند با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیشابور توزیع شده است.
قامتی افزود: پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انجام این حرکت خیرخواهانه در قالب یک بسیج همگانی طی چند روز اخیر ۱۵ هزار بسته بسته معیشتی دیگر آماده و بخشی از آن توزیع شده است.

قامتی با اشاره به اینکه تاکنون ۲میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال کمک‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های کم‌برخوردار نیشابور جمع آوری شده است افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۰هزار بسته کمک معیشتی دیگر نیز با همکاری مجموعه خیرین شهرستان تهیه و توزیع می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نحوه توزیع به طور عادلانه خواهد بود تا به همه نیازمندان به یک میزان کمک رسانی شود.

از مجموعه فولاد خراسان صمیمانه تشکر می‌کنم

امام جمعه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم گفت: از مجتمع فولاد خراسان بابت‌ همراهی و همکاری بسیار خوب و مومنانه با مسئولین شهرستان در کارگشایی و خدمت رسانی به مردم خصوصا در حادثه اخیر که کل کشور و دنیا را درگیر‌کرده است صمیمانه تشکر می‌کنم.حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: از مدیرعامل تا کارکنان رده های مختلف فولاد خراسان همه در این امر خیر شریک بوده اند و امیدوارم خداوند از همه آن قبول کند که کار بسیار خوب و پسندیده ایی انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: تا نیمه شعبان امسال ۱۰ هزار بسته بین اقشار نیازمند نیشابور توزیع شد و تا روز سوم ماه مبارک با این هزار و پانصد بسته فولاد خراسان ۱۵ هزار بسته آماده توزیع بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا شده است. وی بیان کرد: یک مرحله تا نیمه ماه رمضان و یک مرحله تا پایان ماه مبارک توزیع اقلام صورت خواهد گرفت و امیدواریم در این مدت ۵۰ هزار بسته بین محرومین و نیازمندان توزیع شود. حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: در این مدت ۷۵۰ هزار ماسک نیز توسط نیروهای مردمی تولید و توزیع شده است. وی ادامه داد: مردم خالصانه این کمک ها را انجام می دهند ولی ما وظیفه داریم این کمک ها را تیتر و پرچم کنیم تا مایه افتخار همه شهروندان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها