پس از استعفای شاپور محمدی

حسن قالیباف رئیس جدید سازمان بورس شد

پس از قبول استعفای شاپور محمدی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار توسط وزیر اقتصاد حسن قالیباف اصل رئیس پیشین شرکت بورس تهران به این سمت انتخاب شد.

حسن قالیباف رئیس جدید سازمان بورس شد

شورای عالی بورس با استعفای شاپور محمدی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و حسن قالیباف اصل را به جای وی برگزید.

 

با تصویب شورای عالی بورس حسن قالیباف اصل به طور رسمی به مدت ۳۰ ماه سکاندار سازمان بورس شد. پیش از این شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بود.

 

یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار دقایقی قبل در صفحه شخصی خود در شبکه‌های مجازی، از موافقیت شورای عالی بورس با استعفای شاپور محمدی و جایگزین شدن حسن قالیباف اصل خبر داد. به گزارش مستقل آنلاین البته سایت اطلاع‌رسانی بورس نیز خبر از جلسه امروز بعدازظهر شورای عالی بورس برای پذیرش استعفای شاپور محمدی خبرداد.

 

حسن قالیباف دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران داشته و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا بود. قالیباف اصل در رزومه خود، عناوینی مختلفی چون مدیر عاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مدت ۱۰ سال، مدیرعاملی برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری از جمله ایرانیان و امید را دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها