دوج کوین چیست و چه مزایایی دارد؟

بررسی قیمت لحظه‌ای ارزهای مجازی مختلف از ضروریات یک معامله موفق محسوب می‌شود. قیمت لحظه ای دوج کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده بومی مبتنی بر یک الگوی مجازی اینترنتی از سگ شیبا اینو است. در ابتدا، ایجاد این کریپتو صرفا با هدف به سخره گرفتن سایر پروژه‌های ارزهای دیجیتال بود که در آن زمان راه‌اندازی می‌شدند. اما بعدها به یک ارز دیجیتال معتبر تبدیل شد.

دوج کوین چیست و چه مزایایی دارد؟

 

 

بررسی قیمت لحظه‌ای ارزهای مجازی مختلف از ضروریات یک معامله موفق محسوب می‌شود. قیمت لحظه ای دوج کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده بومی مبتنی بر یک الگوی مجازی اینترنتی از سگ شیبا اینو است. در ابتدا، ایجاد این کریپتو صرفا با هدف به سخره گرفتن سایر پروژه‌های ارزهای دیجیتال بود که در آن زمان راه‌اندازی می‌شدند. اما بعدها به یک ارز دیجیتال معتبر تبدیل شد.

دوج کوین در اصل یک کپی مستقیم از کد لایت کوین است و می‌تواند مانند سایر دارایی‌های دیجیتال برای انتقال ارزش از طریق اینترنت استفاده شود. پیش از این قرار نبود این توکن به گونه‌ای طراحی شود که به غیر از یک سیستم پرداخت ساده مبتنی بر بلاک چین، ابزاری در دنیای واقعی داشته باشد. با این حال، این ارز به سرعت طرفداران بسیاری پیدا کرد که این مسئله استفاده از آن را در سطح دنیا گسترش داد.

 

نحوه ایجاد دوج کوین

این کریپتو بر اساس میم اینترنتی محبوب "doge" ساخته شده و شیبا اینو را روی لوگوی خود نشان می‌دهد. ارز مذکور توسط بیلی مارکوس از پورتلند، و جکسون پالمر از سیدنی استرالیا ایجاد و در دسامبر 2013 از لایت کوین، جدا شد. سازندگان این کوین، آن را به عنوان یک ارز رمزنگاری سرگرم کننده و ساده تصور کردند که جذابیت بسیاری خواهد داشت. اما این مسئله به اینجا ختم نشد، به خصوص پس از آن که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا چندین توییت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد مبنی بر اینکه دوج کوین سکه مورد علاقه او محسوب می‌شود. به همین دلیل بود که قیمت لحظه ای دوج کوین از آن به بعد اهمیت بیشتری پیدا کرد.

 

چگونه باید این ارز را استخراج کرد؟

دوج کوین از چند جهت با پروتکل اثبات کار بیت کوین تفاوت دارد، که یکی از این تفاوت‌ها استفاده این کوین از فناوری Scrypt است. از سوی دیگر آلت کوین زمان بلوک 1 دقیقه‌ای دارد و کل عرضه دارای محدودیت سقف نیست، به این معنی که هیچ محدودیتی برای تعداد دوج کوین قابل استخراج وجود ندارد. شما می‌توانید Dogecoin را به صورت انفرادی یا با پیوستن به یک گروه، استخراج کنید. یک ماینر Doge می‌تواند استخراج این ارز دیجیتال را در ویندوز، مک یا لینوکس و با یک GPU انجام دهد. از سال 2014 به این طرف نیز این امکان فراهم شده که استخراج لایت کوین در همان فرآیند Dogecoin انجام شود.

 

از Dogecoin برای چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟

این کریپتو در درجه اول به عنوان یک سیستم انعام در Reddit و Twitter برای پاداش ایجاد یا به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت استفاده شده  و شما می‌توانید با شرکت در انجمنی که از ارز دیجیتال استفاده می‌کند، آن را دریافت کنید، یا می‌توانید ارز خود را از یک فست به دست آورید. Dogecoin faucet وب‌سایتی است که مقدار کمی از این کوین را به صورت رایگان به عنوان معرفی ارز در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در جوامع مختلف رمزارز تعامل برقرار کنید و از قیمت لحظه ای دوج کوین آگاه شوید.

 

چگونه می‌توانید دوج کوین بخرید؟

دوج2

می‌توانید در هر صرافی که ارز دیجیتال را ارائه می‌کند، درباره  دوج کوین قیمت آن را جویا شوید، خریداری کنید یا بفروشید. این امکان را نیز دارید که آن را در یک صرافی یا کیف پول ذخیره کنید و در جوامعی که این توکن را می‌پذیرند، آن را به صورت انعام به افراد مختلف هدیه دهید.

 

ایلان ماسک و دوج کوین

قیمت لحظه ای دوج کوین به شدت با میزان اشتیاق ایلان ماسک به آن ارتباط دارد. ماسک در اوایل سال 2021 توییت‌هایی را درباره Dogecoin منتشر کرد و یک میم Lion King DOGE را به اشتراک گذاشت. پس از ظاهر شدن SNL، DOGE با وجود وعده‌های ماسک مبنی بر تعیین قیمت آن سقوط کرد. در ماه‌های بعد، به نظر می‌رسید که ماسک علاقه خود را از دست داده و قیمت DOGE بیش از 70 درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است. با این حال، همانطور که توییت‌های گاه به گاه نشان می‌دهد، ماسک همچنان روی به این کریپتو تاثیرگذار است.

 

قیمت لحظه ای دوج کوین

قیمت لحظه ای دوج کوین امروز 0.073324 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 429،963،911 دلار است. ما DOGE خود را به قیمت دلار در زمان واقعی به روز می‌کنیم. این کریپتو Dogecoin در 24 ساعت گذشته 3.75 درصد رشد داشته است. رتبه فعلی CoinMarketCap در رده 11 قرار دارد و ارزش بازار واقعی آن 9,727,897,795 دلار است. این توکن دارای عرضه در گردش 132670764300 سکه است.

اگر می‌خواهید بدانید که دوج‌کوین را با نرخ فعلی از کجا بخرید، بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای معامله در سهام Dogecoin در حال حاضر Binance، BTCEX، OKX، CoinW و Bybit هستند.

 

تاثیر تریدینگ ویو بر قیمت لحظه‌ای این توکن

تریدینگ ویو تازه‌ترین ابزار در نسل ابزارهای مربوط به خوانش نمودارهای قیمتی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، قیمت ارز در تریدینگ ویو به شکلی مناسب و کامل تعیین می‌شود و به همین دلیل است که افراد زیادی به این ابزار اعتماد و از آن استفاده می‌کنند. این نمودار توانسته ابزارهای بسیار قوی و معتبری را به کار گیرد تا از این طریق شرایط برای مشخص شدن قیمت انواع ارزهای دیجیتال هموارتر شود. بررسی قیمت ارز در تریدینگ ویو از طریق سایت این ابزار امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در آن تمامی شکل‌های نمودار قیمت را ببینید و بررسی کنید.

 

کلام آخر

شرکت اوکی اکسچنج حدود 5 سال است که در زمینه انواع ارزهای مجازی فعالیت دارد و به مشتریان خود نیز در این زمینه آموزش می‌دهد. اگر شما به رمزارز معرفی شده در این مطلب علاقه دارید، می‌توانید از کارکنان شرکت ما برای اطلاع دوج کوین قیمت بگیرید. همکاران با توجه به شعار شرکت مبنی بر در اولویت بودن رضایت مشتری، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به شما اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه دهند. یکی از موارد موفقیت در معاملات کریپتوی معرفی شده در این مقاله، اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین است. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید نسبت به خرید این توکن اقدام کنید، می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید و داده‌های مربوط به آخرین نوسانات قیمتی آن را به دست آورید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها