توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز

مستقل آنلاین/مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ خبر داد.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره کارت ورود به جلسه دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان ۱۶ کد رشته امتحانی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ برای تعداد ۷۵ هزار و ۲۵۲ داوطلب و برگ راهنمای مربوط به پذیرش در رشته‌های مطبوع  منحصرا بر اساس آزمونی که صورت می‌گیرد از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۸ مرداد ماه سال ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، لذا داوطلبان مذکور ضرورت دارد از امروز سه شنبه هشت مرداد سال۹۸ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه دهم مرداد ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

توکلی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: از تعداد ۸۵ هزار و ۵۴۷ نفر داوطلب ثبت نام کننده در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر برای ۱۶ کدرشته با آزمون در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: بر اساس آمار ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته های با آزمون به رقابت می پردازند. آزمون ۹ رشته امتحانی الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی با ۱۶۰ سوال و ۲۱۰ دقیقه زمان در ۲۷۱ حوزه و ۱۶۳ شهر برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها