گران‌ترین شهر آمریکا برای رانندگی را بشناسید

ایالات متحده آمریکا سرزمین بزرگی است که 50 ایالت و پنج منطقه زمانی دارد. هزینه زندگی در مناطق مختلف آمریکا یکسان نیست و حتی قوانین مربوط به هر ایالت با دیگری تفاوت دارد. به همین دلیل هزینه رانندگی در ایالات مختلف آمریکا تفاوت دارد. بنابر اطلاعات جمع‌آوری شده در خصوص هزینه‌های اسکان و حمل و نقل، پایتخت آمریکا یا واشنگتن دی سی، مقرون به صرفه ترین شهر این کشور برای رانندگی است.

گران‌ترین شهر آمریکا برای رانندگی را بشناسید

هزینه‌های مربوط به حمل و نقل پس از هزینه‌های مربوط به اسکان، بیشترین سهم را در مخارج خانواده‌های آمریکایی دارند و به همین دلیل بسیار مهم هستند. مطابق آخرین داده‌های جمع‌آوری شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده، شهر فونیکس واقع در ایالت آریزونا، بیشترین هزینه رانندگی را در کل آمریکا به نام خود ثبت کرده است.

خانوارهای ساکن در شهر فونیکس، به طور متوسط 52.2درصد از درآمد خود را صرف هزینه‌های مربوط به اسکان یا حمل و نقل می‌کنند. این رقم از میانگین کشوری حدود 27 درصد بیشتر است، بنابراین متوجه گران‌قیمت بودن هزینه رانندگی در شهر فونیکس خواهید شد. در مقایسه باید گفت که خانواده‌های ساکن واشنگتن دی سی، 20.9 درصد از مخارج خود را صرف اسکان و حمل و نقل می‌کنند.

 

آستانه مقرون به صرفه بودن شهرها برای زندگی خانوار به سهم هزینه‌های حمل و نقل و اسکان از درآمد کل خانواده‌ها مربوط است. شهرهایی که این هزینه‌ها در آن‌ها کمتر از 45 درصد است، مناطقی مقرون به صرفه برای زندگی افراد تلقی می‌شوند. مطابق آمار وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده، تنها پنج شهر واشنگتن دی سی ، سن خوزه ، سانفرانسیسکو ، بوستون و مینیاپولیس موفق شدند شهرهایی مقرون به صرفه برای زندگی خانوارهای آمریکایی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها