زهره فکور صبور از موهایش رونمایی کرد+ عکس

مستقل آنلاین: زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که این بار با چهره ای نه چندان جالب تبلیغی جدید برای فالوور هایش به اشتراک گذاشت.

زهره فکور صبور از موهایش رونمایی کرد+ عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از شایا نیوز، زهره فکورصبور خیلی وقت است که از دنیای بازیگری دور شده و دائما او را در سالن های زیبایی می بینیم. ظاهرا خانم بازیگر در گذشته از چهره خود به هیچ عنوان راضی نبوه که حالا صورت خود را کوبیده و از نو ساخته! ناگفته نماند این بازیگر تبلیغ این سالن ها و مطب ها را هم می کند و اگر به چهره نافرمش دقت کنید متوجه می شوید که تبلیغ هایش آن قدر ها هم مورد اعتماد و درست حسابی نیست.

فکورصبور

جالب اینجاست او نظرات این پست خود را بسته چون خودش هم می داند چه راهی را پیش رو گرفته است. هنرمندانی مثل خانم لیلا حاتمی هیچ گاه چنین تبلیغ هایی را انجام نمی دهند و حتی تا جای ممکن دست به چهره شان نمی زنند تا نچرال و طبیعی بمانند و البته اعتماد به نفس خود را هم دارند.

انجام عمل های زیبایی حرکت بدی نیست اما در صورتی که در راستای زیبا تر شدن شخص باشد و حد و حدودی هم دارد، نه اینکه برای تبلیغ و پول جسم خود را زیر دست هر پزشک درجه چندی ببری! در ادامه عکس خانم بازیگر را در کنار دکتری که تبلیغ کرده مشاهده می کنید. ظاهرا آقای دکتر جوان قصد دارد پیج کاری خود را از طریق سلبریتی ها بالا ببرد نه کیفیت کار خود!

زهره فکورصبور

حجابی که بر باد رفت!

 فکورصبور هر چند روز یک بار تصاویری از خود منتشر می کند که با نظرات مختلف کاربران همراه است. یکی می گوید خوشگل شده است و دیگری می گوید زشت و عملی شده!

اما با این حال تا حالا عکسی کاملا بی حجاب از او دیده نشده بود تا اینکه اخیرا تصویری از وی در فضای مجازی پخش شد که مشخص است در سالن آرایشی حضور دارد و کاملا بی حجاب و آراسته است.

اما هنوز معلوم نیست که این تصویر توسط خود زهره منتشر شده یا کسی به او خیانت کرده است که اگر خودش اینکار را انجام داده باشد ممکن است برای آینده کاری اش به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مشکلاتی به وجود بیاید.

زهره فکورصبور

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها