جریمه سنگین علیه سردار آزمون+ عکس

باشگاه زنیت سن پترزبورگ عصبانی از رفتار سردار آزمون او را برای بار دوم بابت زیرپا گذاشتن مقررات فاصله اجتماعی جریمه می‌کند.

جریمه سنگین علیه سردار آزمون+ عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورزش سه، سال گذشته بود که تصاویری از رابطه صمیمانه صفا هادی ستاره تیم ملی عراق با سردار آزمون منتشر شد و مشخص شد این دو دوستان صمیمی یکدیگر هستند.

صفا هادی که به تیم کریلیا سوتوف روسیه پیوسته و در این کشور مشغول به بازی است، پس از مسابقه روز گذشته با آزمون به گشت و گذار و بازدید از امکان دیدنی سنت پترزبورگ پرداختند و انتشار تصاویری از این قضیه واکنش تند باشگاه زنیت را در پی داشت. 

در بیانیه زنیت آمده است:« سردار آزمون بازیکن باشگاه ما قوانین و پروتکل های داخلی باشگاه در مورد ویروس کرونا را زیر پا گذاشته و نسبت به توصیه ها نیز بی تفاوت بوده است. با این کار او نه تنها سلامتی خود که سلامتی اطرافیان، اعضای باشگاه، هم تیمی ها و خانواده اش را نیز به خطر انداخته است. او امروز تست کرونا خواهد داد ولی نتیجه هر چه که باشد، بر علیه او جرایم مالی سنگین انضباطی در نظر گرفته خواهد شد.»

آزمون و صفا هادی روز گذشته و پس از دیدار زنیت و کریلیا(2-1 زنیت) بدون رعایت فاصله اجتماعی با یکدیگر دیدار کردند و باشگاه پس از بازخوردهای بسیار منفی هواداران زیر تصاویر منتشر شده از سردار و صفا هادی، اقدام به  حذف عکس ها و انتشار بیانیه ای تند علیه ستاره ایرانی کرد.

نظرات منفی زیادی در مورد تصاویر منتشر شده از سردار و صفا هادی منتشر شده است:« بله، در طول بازی همه بازیکنان با یکدیگر برخورد دارند حتی سردار و صفا هادی طی 4 دقیقه در طول 90 دقیقه اما برخوردهای کوتاه در طول بازی را نمی توان با گشت و گذار در بیرون زمین و درون شهر قیاس کرد. چرا پیش از شروع بازی تیم ها با فاصله از یکدیگر وارد زمین می شوند و حتی کاپیتان ها با یکدیگر دست هم نمی دهند ولی پس از بازی شاهد چنین اتفاق هایی باشیم؟

سوال اینجاست که صفا هادی به چه دلیل به جای استراحت و آماده شدن برای بازی های فشرده و سنگین پیش رو در سنت پترزبورگ مانده و همراه سردار به گشت و گذار پرداخته است؟ به خصوص که بازی سنگین سه شنبه پیش رو برابر لوکومتیو در پیش است.

پس از بازی هر دو تصاویری از خود کنار هواداران نیز منتشر کرده اند که این هم یکی دیگر از موارد نقض پروتوکل ها بود و سردار به این خاطر 20 هزار روبل نیز جریمه شده است. به این ترتیب او حالا باید منتظر دومین جریمه مالی اما سنگین تر باشد.

نکته دیگر در مورد زنیت به آرتیوم زیوبا بر می گردد گه بلافاصله پس از س وت بازی با پیراهنی دیگر روی گردنش مشاهده شد در حالی که تعویض پیراهن نقض آشکار دستور العمل هاست.

همچنین به نظر می رسد پس از اتمام بازی و در بیرون ورزشگاه، تمهیدات لازم برای دور نگاه داشتن هواداران از بازیکنان اندیشیده نمی شود و آنها بدون مانع و رعایت فاصله اجتماعی با بازیکنان محبوب شان دیدار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها