تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

 بوش از برندهای معروف در تولید دستگاه لباسشویی است که در میان کاربران بسیار محبوب است. این مارک از لباسشویی می تواند تا سال های زیادی بدون خرابی برای کاربران کار کند. زیرا بوش همواره سعی دارد تا از بهترین قطعه ها در ساخت دستگاه لباسشویی بهره ببرد. در صورتی که هر یک از اجزای ماشین لباسشویی خراب شوند لازم است که برای تعمیر آن ها اقدام نمایید. شما می توانید به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز مراجعه نمایید.

bosch1

 برخی از خرابی های مرسوم در ماشین لباسشویی

 بسیاری از اختلالاتی که برای اغلب ماشین لباسشویی ها پیش می آید بسیار رایج هستند. بنابراین در صورتی که کار تعمیر بخش های خراب دستگاه را به دست افراد ماهر بسپارید به راحتی مشکل لباسشویی شما حل می شود.

 در زیر به بعضی از اصلی ترین عیب ها که ممکن است در دستگاه لباسشویی بوش پیش آید اشاره می نماییم:

روشن نشدن ماشین لباسشویی و اقدام برای حل خرابی در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

روشن نشدن لباسشویی یکی از مشکلات متداولی است که برای دستگاه لباسشویی بوش رخ می دهد. در صورتی که با این اشکال رو به رو شدید نگران نباشید. این مساله می تواند به علل مختلفی رخ دهد. برای حل این عیب می توانید به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز رجوع نمایید.

 برای برطرف شدن این اشکال اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را از برق خارج نمایید و دو شاخه و پریز برق را مورد وارسی قرار دهید. در بسیاری از موارد عیب از این بخش ها می باشد. در صورتی که این قسمت ها دچار ایراد نبودند لازم است که بخش های مختلف دستگاه توسط تعمیر کار بررسی شوند. برای مثال تایمر و قفل درب از جمله بخش های مهمی هستند که در صورت وجود اشکال می توانند سبب شوند تا ماشین لباسشویی روشن نشود. یکی از دیگر از قطعه هایی که بایستی در صورت بروز این اختلال چک شود برد دستگاه می باشد که در صورت خرابی باید تعویض شود.

bosch2

حرکت نکردن دیگ ماشین لباسشویی و حل این اختلال در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

در نظر داشته باشید که اگر مخزن لباسشویی نمی چرخد می تواند علل گوناگونی داشته باشد که باید توسط تعمیر کار مورد بررسی قرار بگیرد. از جمله مواردی که سبب بروز این مشکل برای دستگاه لباسشویی بوش می شود پاره شدن یا فرسودگی تسمه درام است. در این صورت لازم است که این قطعه تعویض شود تا این مساله برطرف شود.

 از دیگر عواملی که در بروز این ایراد در دستگاه لباسشویی نقش دارند انتخاب برنامه اشتباه می باشد. بنابراین لازم است که در این مورد نیز دقت لازم را به خرج بدهید. همچنین لازم است بدانید که اگر بارها را در درون ماشین لباسشویی به صورت نامتوازن قرار داده باشید نیز این نقص در ماشین لباسشویی بروز می کند.

توجه داشته باشید که اگر برخی از بخش های لباسشویی مانند یاتاقان ها، کلاچ ها، قفل درب و یا کوپلینگ موتور دچار اختلال شده باشند سبب می شوند تا دیگ ماشین لباسشویی نچرخد. برای بررسی تخصصی نیاز است که به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز مراجعه نمایید.

آب گیری کردن زیاد دستگاه لباسشویی بوش و مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

برخی مواقع پیش می آید که ماشین لباسشویی بوش بیش از اندازه لازم کار آب گیری را انجام می دهد. در این صورت لازم است که علت اصلی این ایراد را از طریق یک متخصص کاربلد در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز پیگیری نمایید.

 توجه داشته باشید که این مساله می تواند به علت های رایجی روی دهد. برای مثال اگر ایرادی در یکی از بخش های محفظه فشار، شیر آب ورودی یا سوییچ فشار پیش آمده باشد این مشکل برای دستگاه ظاهر می شود.

bosch3

آب گیری نکردن ماشین لباسشویی

 یکی از مشکلات متداول که ممکن است برای هر نوع ماشین لباسشویی رخ دهد این است که دستگاه نتواند کار آب گیری کردن لباس ها را به درستی انجام دهد. در صورتی که این ایراد برای دستگاه شما رخ داده است باید بدانید که در بخش از لباسشویی اختلالی ایجاد شده است که باید برای رفع آن اقدام نمایید.

 به عنوان مثال اگر شلنگ ورودی آب خمیده شده باشد این مساله برای دستگاه لباسشویی شما رخ می دهد. بنابراین در اولین گام لازم است که این قسمت را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که مشکل از این بخش نباشد بایستی فشار آب را چک کنید که نرمال باشد. در مرحله بعدی لازم است که شیر برقی در دستگاه چک شود. زیر اگر این قسمت نیز دارای ایراد باشد دستگاه نمی تواند کار آب گیری البسه را به درستی انجام دهد. در نظر داشته باشید که این مشکل در ماشین لباسشویی می تواند علت های متعدد دیگری داشته باشد. بنابراین بهترین کار این است که در صورت رو به رو شدن با این عیب با مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز تماس بگیرید.

ارتعاشات و لرزش های زیاد در ماشین لباسشویی بوش

 اگر ماشین لباسشویی بوش دارای لرزش شدید شده است باید برای رفع این ایراد از طریق مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز اقدام نمایید. باید بدانید که این مشکل در ماشین لباسشویی می تواند به علت پاره ای از علل رخ دهد. یکی از عواملی که سبب بروز این ایراد در دستگاه می شود مکان نامناسب قرار گیری دستگاه می باشد.

از دیگر عوامل به وجود آورنده لرزش شدید در دستگاه تراز نبودن لباسشویی است. همچنین اگر کمک فنرها دچار ایراد باشند و یا پیچ های حمل و انتقال لباسشویی در زمان نصب باز نشده باشند این مشکل برای دستگاه ایجاد می شود. در هر صورت برای برطرف کردن این مشکل می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز تماس بگیرید.

 نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد برخی از ایرادات که امکان دارد در دستگاه لباسشویی بوش پیش آید مطالبی را ارائه دادیم. لازم است در صورت بروز هر گونه خرابی ابتدا با مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شیراز تماس بگیرید تا تعمیرکاران زبده و ماهر در اولین فرصت کاری به محل مورد نظر شما مراجعه نمایند و به صورت تخصصی مشکل پیش آمده در دستگاه لباسشویی بوش را برطرف سازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها