اکران نوروزی با نمایش سه فیلم «موقعیت مهدی»، «قدغن» و «گل به خودی» آغاز شد

اکران نوروزی با نمایش سه فیلم «موقعیت مهدی»، «قدغن» و «گل به خودی» آغاز شد

اکران نوروزی با نمایش سه فیلم «موقعیت مهدی»، «قدغن» و «گل به خودی» آغاز شد

 

سینماتیکت نوشت؛ اکران نوروزی سال ۱۴۰۱ که با نمایش سه فیلم موقعیت مهدی، فیلم قدغن و فیلم گل به خودی از هفت فیلم منتخب از امروز، ۱۸ اسفندماه آغاز شده است.

 

 طبق اعلام سازمان سینمایی قرار بود هفت فیلم «موقعیت مهدی»، «روز صفر»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «قدغن»، «گل به خودی» و «سگ بند» به عنوان فیلم‌های اکران نوروزی نمایش داده شوند ولی از میان آن‌ها فقط سه فیلم «موقعیت مهدی»، «گل به خودی» و «قدغن» به اکران رسیده‌اند و باقی آثار از هفته‌ی آینده روی پرده سینماها می‌روند.

 

در این‌باره سعید خانی، پخش کننده فیلم «شادروان»، می‌گوید: «ما هر سال این مشکل را داریم و آن قدر تکلیف فیلم‌ها دیر مشخص می‌شوند که با توجه به همزمانی با آخر سال برای تهیه مواد تبلیغاتی به مشکل برمی‌خوریم.

شورای صنفی گفته است که می‌توانیم فیلم‌ها را از این هفته (۱۸ اسفند) اکران کنیم ولی تاکنون نه تلویزیون همکاری کرده است و نه تبلیغات محیطی داریم. اگر قرار باشد فیلم‌ها بدون اطلاع‌رسانی اکران شوند با این افزایش قیمت بلیتی که اتفاق افتاده، فیلم‌ نمی‌تواند اکران موفقی داشته باشد؛ بنابراین ترجیح دادیم از هفته آینده «شادروان» را اکران کنیم که تا آن موقع اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد.»

 

وی افزود: «ما منتظر اعلام رسمی سازمان سینمایی برای فیلم‌های اکران نوروزی بودیم و از آنجا که «شادروان» نسبت به جشنواره چند دقیقه کوتاه شده است، باید علاوه بر تهیه اقلام تبلیغی کارهای فنی هم انجام می‌شد و از آنجا که در روزهای آخر سال، ترافیک کاری بیشتر است زمان کمی را در اختیار داشتیم.»

 

همچنین علی سرتیپی، پخش کننده فیلم «روز صفر»، نیز در این رابطه گفت: «احتمالاً این فیلم را از روز جمعه (۲۰ اسفند) یا شنبه آینده اکران می کنیم چرا که به دلیل یکسری مسائل فنی در بخش صدای فیلم باید کارهایی انجام می‌شد که زمان‌بر بود و نتوانستیم از امروز فیلم را اکران کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها