مدیر شبکه یک

در سال 99 سری جدید «پایتخت» و «نون خ 2» به آنتن شبکه یک می‌آید

مدیر شبکه یک از سال پرکار مجموعه خود خبر داد و گفت: ما همچنان که سریال‌های 98 را در دستور کار داریم، برای سال 99 نیز سریال «پایتخت» و «نون خ» را به روی آنتن می‌بریم.

در سال 99 سری جدید «پایتخت» و «نون خ 2» به آنتن شبکه یک می‌آید

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: محمد زین العابدینی مدیر شبکه یک در نشستی مطبوعاتی از برنامه کاری خود در سال 98 و 99 خبر داد و گفت: ما ضمن اینکه در حال ساخت سریال‌های سال 98 هستیم، برای ساخت سریال و برنامه‌های سال 99 نیز در حالرایزنی هستیم.

مدیر شبکه یک افزود: برای نوروز 99 با تهیه‌کننده سریال پایتخت صحبت شده و فیلمنامه آن در حال نگارش است. برای رمضان98 نیز سریال نون خ پخش خواهد شد.

آقای زین العابدینی گفت: تابستان امسال سریال 75 قسمتی «بوی باران» در حال پخش است، اما ما برای تابستان سال آینده سریالی از آقای کیانوش عیاری به نام «87 متر» را پخش خواهیم کرد. بریا سریال طنز «چند راه» و چند سریال دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

وی در ادامه گفت: ما برای احیای بخش کودک در شبکه خود با خانم مرضیه برومند صحبت کرده‌ایم. توافقات برای ساخت برنامه عروسکی «مدرسه دوستان» برای سال 99 انجام شده است.

آقای زین العابدنی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به خبرنگاران از حذف حق بازرگانی برای معرفی تولیدات تولیدکنندگان برتر کشور با نام «قهرمانان تولید» خبر داد و آن‌را از برنامه‌های شبکه یک برای تحقق شعار سال دانست.

همچنین این مدیر ضمن تشریح تمام برنامه‌های خانوادگی، تفریحی، مذهبی و رونق تولید داخلی شبکه یک، ادامه داد: کنداکتور برنامه شبکه یک به دلیل برنامه‌های ملی و نشست‌های خبری با یکسری محدودیت‌های مواجه است که ما تلاش داریم این موانع را به حداقل رسانده و برنامه‌های سرگرمی بیشتری در دستور کار قرار بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها