«ترور خاموش» یک سریال با حواشی بسیار/ ستاره اسکندری با نقشی متفاوت به تلویزیون برگشت

ستاره اسکندری بعد از حواشی اخیرش با سریال «ترور خاموش» با کارگردانی احمد معظمی به تلویزیون آمد.

«ترور خاموش» یک سریال با حواشی بسیار/ ستاره اسکندری با نقشی متفاوت به تلویزیون برگشت

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: ترور خاموش نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری محصول مرکز سیما فیلم است که اولین قسمت آن ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد.

این مجموعه تلویزیونی که از ابتدا به دلیل حواشی چندوقت اخیر  ستاره اسکندری و مریم بوبانی  و همچنین به دلیل تیتراژ مازیار فلاحی گریبان‌گیر حواشی زیادی شده است، به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت پرداخته است. این سریال چند آسیب اجتماعی را همزمان مورد بحث قرار می‌دهد، معضلات و ناهنجاری هایی از جمله آن می‌توان به طلاق، قاچاق انسان، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

اما خبرگزاری فارس در واکنش به پخش این سرایل مدعی شد که روز‌های اخیر حدود ۲۵۰۰ نفر از مخاطبانش نسبت به پخش سریال ترور خاموش به دلیل کشف حجاب بازیگران این سریال اعتراض کرده اند و از مدیران شبکه یک سیما خواست تا پخش این سریال را متوقف کنند.

این خبرگزاری در گزارشی نوشت: «صدا و سیمای نظام اسلامی اولین بستر برای به شهرت رسیدن چهره‌های هنری بوده، برخی از هنرپیشه‌ها با خط گرفتن از معاندین هم از شهرت و موقعیت بدست آمده استفاده می‌کنند و هم ارزش‌ها و هنجار‌های دینی و اخلاقی را هتک می‌کنند، خانم‌ها مریم بوبانی و ستاره اسکندری نیز اخیرا با انتشار تصاویر کشف حجابشان احساسات دینی را جریحه‌دار کردند، ممنوع التصویری حداقل‌ترین واکنش نسبت هنجار شکنی آن هاست. با این وجود پخش تیزر سریالی با عنوان ترور خاموش از سیما، که دو بازیگر نامبرده از بازیگران اصلی آن هستند مایه تعجب و تأسف است؛ لذا از مسئولین امر لغو پخش این مجموعه تلویزیونی را خواستاریم.»

در قسمتی دیگر پیج رسمی این سریال در پُستی از قطع همکاری به مازیار فلاحی نوشت: قطعه "رویایِ نفس گیر" با صدای دلنشین مازیارِ عزیز، تیتراژ پایانی سریال ترور خاموش بود، اما با توجه به شرایط مناسبتی ایامِ محرم و صفر و همچنین محتوای این سریال و ملاحظات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امکان پخش این قطعه‌ی زیبا به عنوان تیتراژ پایانی مجموعه مذکور امکان پذیر نیست.

ستاره اسکندری در این سریال در یک نقش متفاوت ظاهر شده و در یک باند بزرگ توزیع بین‌المللی مواد مخدر نقشی کلیدی دارد. او در واقع تولیدکننده یکی از مخرب ترین مواد صنعتی است که فرمولش از آن سوی مرزها وارد شده است.

از دیگران بازیگران این مجموعه تلویزیونی سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، حسین سحرخیز، سمیرا حسینی، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی را می‌توان نام برد.

این سریال هر شب ساعت 10:30 از شبکه سک سیما نمایش داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها