نتیجه بازی استقلال و الاهلی 28 بهمن + خلاصه بازی

در روز نخست هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه جابرالحمد کویت میزبان تیم الاهلی عربستان بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم حریف به پایان رسید. ارسلان مطهری (۲۲) برای استقلال و سلمان الموشر (۱۶ و ۲۹) برای الاهلی گل زدند.

نتیجه بازی استقلال و الاهلی 28 بهمن + خلاصه بازی

 استقلال ایران بعد از کسب تساوی برابر الشرطه در هفته اول حالا در کویت مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این است که استقلال قبل از شروع بازی علی کریمی، فرشید باقری و هرویه میلیچ را به علت مصدومیت از دست داد تا فرهاد مجیدی با دست بسته برابر این تیم قرار بگیرد. الاهلی هم امروز کریستین گروس، سرمربی سوییسی خود را به طور رسمی از کار برکنار کرد تا با مربی موقت برابر نماینده فوتبال ایران قرار بگیرند.

در روز نخست هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه جابرالحمد کویت میزبان تیم الاهلی عربستان بود که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم حریف به پایان رسید. ارسلان مطهری (۲۲) برای استقلال و سلمان الموشر (۱۶ و ۲۹) برای الاهلی گل زدند.

شرح گل ها:

الاهلی عربستان یک - استقلال ایران صفر (دقیقه 16- سلمان الموشر)؛  خط هافبک الاهلی از میانه زمین توپی را در عمق دفاع استقلال انداخت و ابو شراره به محوطه جریمه رسید و با خطای سیدحسین حسینی پنالتی برای میزبان به دست آمد. در ادامه الموشر با ضربه‌ای ساده توپ را به گل اول بازی برای الاهلی تبدیل کرد.

الاهلی عربستان یک - استقلال ایران یک (دقیقه 22- ارسلان مطهری)؛  با اشتباه حسین عبدالغنی در خط دفاع ارسلان مطهری توپ ربایی خوبی انجام داد و با نفوذ به محوطه جریمه و شوت روی زمین و دقیق نتیجه را به تساوی کشاند.

الاهلی عربستانی دو - استقلال ایران یک (دقیقه 29- سلمان الموشر)؛  عبدالرحمن غریب از سمت راست نفوذ بسیار خوبی به محوطه جریمه انجام داد و با ارسال پاس در عمق برای الموشر باعث شد تا این بازیکن با ضربه بغل پا در مقابل استقلال دبل کند.

حاشیه:

* علی کریمی، مهدی قائدی و سیاوش یزدانی از روی سکوها این دیدار را تماشا می‌کنند.

* حدود 300 هوادار استقلالی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در محل برگزاری مصاف تیم‌های استقلال و الاهلی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

* اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال نیز در استادیوم حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها