بازدید مدیر عامل شستا از کارخانه تماد مشهد

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با حضور در شرکت تماد مشهد از نزدیک در جریان آخرین امور و فعالیت های این شرکت قرارگرفت.

بازدید مدیر عامل شستا از کارخانه تماد مشهد

 به گزارش شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شستا و مدیران عامل هلیدنگ‌های تابعه شستا روز چهارشنبه 25 خردادماه از کارخانه تولید مواد اولیه دارویی (تماد) مشهد بازدید کردند.

سالن شهدای صنعت داروسازی، سالن شهدای سلامت (DC) و آزمایشگاه QC از جمله نقاط کلیدی کارخانه تماد مشهد بود که مورد بازدید قرار گرفت.

استامینوفن، استامینوفن DC، متفورمین هیدروکلراید، پنتوپرازول سدیم، سیپروفلوکساسین هیدروکلراید و تزریقی غیراستریل، لووفلوکساسین، آسپرین، متفورمین DC، سولفابنزآمید، فلوکستین هیدروکلراید، هیدروکسی کلروکین سولفات، افلوکساسین و سلکوکسیب از جمله محصولات کارخانه تماد مشهد می باشد که 82.5 درصد به لحاظ حجم تولیدات و 50 درصد به لحاظ بودجه سال 1400 شرکت تماد را به خود اختصاص داده است.

کارخانه تماد مشهد به عنوان هاب تولید مواد موثره دارویی کشور، 23 قلم محصولات خود را در حوزه API دامی و انسانی، API تزریقی غیر استریل و محصولات نیمه ساخته (Semi Finished) تولید می نماید و دارای 11 خط تولید و تعداد 18 پروانه محصولات انسانی از سازمان غذا و دارو و 5 پروانه محصولات دامی از سازمان دامپزشکی کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها