در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های پگاه تبیین شد؛

«روابط‌عمومی نوین تجاری» وهماهنگی با اهداف بازار و فروش پگاه

در گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های شرکت تابعه پگاه، اهداف و برنامه‌های روابط عمومی نوین تجاری و هم افزایی در راستای سیاست‌های جدید فروش پگاه بررسی شد.

«روابط‌عمومی نوین تجاری» وهماهنگی با اهداف بازار و فروش پگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این رویداد که به صورت آنلاین(ویدئو کنفرانس) برگزار شد، گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران بود که با هدف توصیف تازه‌ترین رویه‌های این حوزه برای هماهنگی با سیاست های فروش پگاه برقرار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران در این نشست با اشاره به دیدگاه مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) در راستای ارتقای فروش و افزایش سهم بازار تاکید کرد: در این حوزه حرکت به سمت روابط عمومی تجاری یک هدفگذاری جدی و بسیار موثر است و در این راستا نیازسنجی، برنامه‌های ارتباطی، نحوه اجرا و ارزیابی انجام و به سرعت در حال حرکت هستیم.

حمیدرضا طهماسبی‌پور با اشاره به ایجاد معاونت بازاریابی در صنایع شیر ایران، افزود: ضرورت دارد تا روابط عمومی های تابعه با حرکت هماهنگ در میر اهداف فروش سازمان با این معاونت هماهنگ تر از گذشته اقدام کنند.

گفتنی است نحوه اطلاع رسانی و شفاف سازی در حوزه اخبار، چگونگی توزیع اقلام تبلیغاتی در راستای جلب رضایت ذینفعان پگاه، تعیین نحوه بودجه‌بندی تبلیغات سال جاری،نوسازی استیکر ناوگان توزیع، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی، تعیین کمیته سایبری، اقدامات حوزه ارتباط با مشتریان و بررسی عناوین دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای توان علمی همکاران، از دیگر محورهای این جلسه بود.

در این جلسه کاری ، بخش عمده رویداد به بررسی مسایل و چالش‌های پیش رو توسط مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت‌های تابعه اختصاص داشت و با طرح و بررسی موضوعات، راهکارهای احتمالی نیز مصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها