سرپرست شرکت پخش سراسری در دیدار با مدیران منطقه۲؛

کنترل ضایعات و افزایش سرانه فروش در اولویت امور قرار گیرد

کنترل ضایعات، افزایش سرانه فروش و درصد پوشش در اولویت همکاران حوزه بازار قرار گیرد.

کنترل ضایعات و افزایش سرانه فروش در اولویت امور قرار گیرد

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، احمدرضا پارسا سرپرست شرکت پخش سراسری در دیدار با محمد قادریان مدیر منطقه ٢ ضمن اعلام این مطلب، افزود: باید توجه به افزایش و مدیریت فروش در شرایط بحرانی و ارائه راهکارهای جایگزین در دستور کار قرار گیرد.

بیان انتظارات و اهداف و ارائه راهکار و توصیه‌های لازم در خصوص رفع موانع موجود و پویایی بیشتر شرکت از دیگر محورهای این جلسه بود. دراین جلسه گزارش سه ماهه فروش توسط حمید سرگلی مدیر فروش منطقه ٢ ارائه و مسائل و پیشنهادات توسط مدیر منطقه مطرح شد که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. سرپرست شرکت پخش سراسری در راستای بهبود تعاملات و تسریع در برنامه ریزی‌ها و اقدامات مابین پخش سراسری، محمود حسینی منزه را به‌عنوان نماینده و ناظر عملکرد منطقه ٢ معرفی کرده و مقرر شد برنامه بازدیدها و جلسات به‌طور مستمر انجام و مسائل در اسرع وقت رفع شود.

طرح و بررسی مسائل و درخواست‌ مدیران شعب منطقه ٢ و سایر واحد ها در حوزه‌های توزیع، فروش، لجستیک و تبلیغات و نیز بازدید از انبار و شعب مشهد، خراسان رضوی و بجنورد و بازارگردی از بازار شهرهای مشهد و بجنورد از دیگر برنامه‌های این نشست بود. گفتنی است، در این برنامه فرزاد کوه نژاد معاون مالی پگاه گیلان، محمود حسینی منزه نماینده و ناظر منطقه ٢ و سایر مدیران ارشد منطقه ٢ نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها