به گزارش روابط عمومی

پوشش بیماری های خاص بیمه های زندگی تعاون افزایش یافت

تعداد بیماری های خاص تحت پوشش بیمه های زندگی بیمه تعاون از 5 بیماری به 30 بیماری افزایش یافت.

پوشش بیماری های خاص بیمه های زندگی تعاون افزایش یافت

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، محمد حسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی این شرکت مطرح کرد: «بیمه نامه زندگی بیمه تعاون، جزو جامع ترین و کامل ترین بیمه های بازار بوده و بر این اساس ضرورت به روزرسانی مداوم خدمات آن دیده می شود».

او تصریح کرد: «بر این اساس، تعداد پوشش بیماری های خاص در 4 گروه اصلی از 5 بیماری به 30 بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر 50 میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».

یوسفی در ادامه تشریح کرد: «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و...؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و ...و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و... اختصاص دارد».

سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین توضیح داد: «دوره انتظار پیش بینی شده برای گروه های اشاره شده 90 روز و برای بیماری ام اس، 180 روز خواهد بود».

او همچنین بیان کرد: «حداکثر سن پوشش داده شده برای بیماری های اشاره شده 60 سال بوده و هر فرد می تواند از هر گروه اشاره شده، یکبار استفاده کرده و سقف سرمایه را دریافت کند».

یوسفی در ادامه گفت: «مضاف بر موارد اشاره شده، برای بیماری های پاندمیک نیز با ارائه مدارک مستدل، به صورت هزینه ای، خسارت ها پرداخت خواهد شد».

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها