آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین؛

آزادسازی نرخ دارو فرصت کم‌نظیری برای تحول در صنعت داروسازی کشور است

مهندس ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا که روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید تیپیکو در سالن اجتماعات این هلدینگ دارویی سخن می‌گفت، ضمن اشاره به عملکرد تیپیکو در حوزه تولید و توزیع دارو، ظرفیت صنعت دارو در کشور را از بزرگترین فرصت‌ها در عرصه تهدیدها و تحریم‌ها دانست.

آزادسازی نرخ دارو فرصت کم‌نظیری برای تحول در صنعت داروسازی کشور است

به گزارش شستا رسانه؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) بر ضرورت افزایش سهم بازار این شرکت دارویی براساس برنامه‌های تحولی شستا تاکید کرد.

بازیان افزود: این شرکت علاوه بر فعالیت در ۳۲ حوزه دارویی، در سال مالی اخیر رشد ۶۷ درصدی در فروش و رشد ۴۳ درصدی سود را تجربه کرده است که نشان دهنده فعالیت جهادی همکاران شرکت‌های دارویی شستا در سراسر کشور است.

مدیرعامل شستا با اشاره به سخنی از سردار شهید سلیمانی گفت: فرصت‌های ما در اوج تهدیدات است که به‌وجود آمده؛ امروز با آزادسازی نرخ دارو و گشایش‌های صادراتی در این حوزه، فرصتی کم‌نظیر برای تحول در این صنعت فراهم شده است. قدر آن را بدانیم. ما با نگاهی به شرایط جدید، نگاهی تحولی می‌خواهیم که آن هم با شناختی که از مجموعه دارم، قابل حصول است. وی در ادامه تاکید کرد: در صنعت دارو باید گام‌هایی بلندتر در تولید و توسعه برداریم و در مسائل اقتصادی نیز باید رشد کنیم و تیپیکو را قوی‌تر بسازیم.

مهندس بازیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مستقیم به زمان محدود انتصابات و قولی که به وزیر داده است افزود: اولویت انتصاب در شرکت‌های تابعه شستا حدالمقدور ناظر به انتخاب از مدیران لایق ، پاکدست و انقلابی از داخل مجموعه باشد. مبحث انتخاب مدیران جوان، ناظر بر شایستگی است و من انتظار دارم با تکیه بر اولویت افراد متخصص و شایسته از درون همین ساختار، مدیران را منصوب کنید.

مدیرعامل شستا در تاکید بر شعارسال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برضرورت توجه به امور دانش بنیان و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بهبود تیپیکو در این دوره تاکید جدی داشته و خواستار برنامه مشخص هلدینگ در این مورد شد.

مهندس بازیان در پایان سخنان خود تصریح کرد: از دکتر نادری به‌واسطه حضور چندین ماهه در مسئولیت مدیرعاملی تشکر می‌کنم. از خدای متعال آرزوی توفیق برای ایشان دارم و همچنین برای دکتر نکویی‌نیا نیز در آغاز ماموریت جدیدشان آرزو می‌کنم که در رسالت و مسئولیتی که برعهده گرفته‌اند، توفیق الهی نصیب‌شان شود. شایسته ذکر است دکتر منصور نکویی‌نیا به‌عنوان سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و همچنین دکتر بهروز براتی، به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره از امروز احکام خود را دریافت و مشغول به کار شدند. منصور نکویی‌نیا دارای مدرک دکترای عمومی داروسازی است و در دوران کاری خود، سابقه فعالیت در شرکت‌های داروسازی ابوریحان، پخش اکسیر و پخش رازی (از زیرمجموعه‌های تیپیکو) و مدیرعاملی شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران را در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها