پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد تأسیس این بانک

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسیس این بانک پیامی صادر کرد

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالگرد تأسیس این بانک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است: 

هفتم مهرماه سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن و نمایانگر بیش از نیم قرن خدمت صادقانه این بانک به بخش تولید و اشتغال کشور است. اکنون پس از گذشت سال ها از آغاز فعالیت این بانک تخصصی و توسعه ای با تمام فراز و فرودها و موانعی که با آن مواجه ایم با تکیه بر تلاش و تخصص همکاران، چشم امید به فرداهای روشن دوخته ایم.

چشم‌انداز بانک صنعت و معدن بر پیشرو بودن در ارایه چابک و اثربخش خدمات مالی و مشاوره ای به فعالیتهای تولیدی صادرات محور و زیرساختی دوستدار محیط زیست، همراستا با اولویتهای اقتصاد مقاومتی، بانکداری دیجیتال و توسعه پایدار متمرکز است و اهداف کلان بانک، استراتژی‌ها و برنامه راهبردی بانک نیز با محوریت قرار دادن این اصول تهیه و تنظیم‌ شده است؛ در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته، تمرکز این بانک بر اجرای برنامه‌ها و اقدامات کلیدی و اثربخش قرار داشته و عزم جدی وجود دارد تا علاوه بر تأمین مالی طرح های بزرگ و کوچک، برنامه‌های مهمی را برای پیشرفت و توسعه کشور در دستور کار قرار دهیم.

در این میان محور اصلی فعالیت های بانک بر اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی، تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای طرح های توسعه ای واحدهای فعال و خوشنام صنعتی است؛ افزون بر آن اجرای برنامه‌های سازنده در حوزه‌های بانکداری دیجیتال و استقرار حاکمیت شرکتی و اصلاح ساختار و فرآیندها مدنظر قرار دارد تا چابکی بانک در دستیابی به اهداف کلان افزایش یافته و بانک صنعت و معدن با اتکا بر توانمندی‌های سرمایه انسانی و بهره گیری از توان علمی مراکز تولید علم و فناوری و دانشگاه های برتر کشور در ارائه مشاوره های سرمایه گذاری کارآمد و در هموارسازی مسیر سرمایه گذاری مطمئن، پیشگام باشد.

این بانک، مشتری محوری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و با ارتقای عملکرد در پی کسب رضایت ذینفعان خود می باشد؛ هر چند اعمال تحریم های ظالمانه که اقتصاد کشور را هدف قرار داده ، مشکلات و موانع بسیاری را بر بخش تولید و شبکه بانکی کشور تحمیل کرده است اما بانک صنعت و معدن  در همین شرایط دشوار نیز کارنامه قابل قبولی از عملکرد خود ارائه نموده است.

 بدون شک این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران در تمامی بخش‌های صف و ستاد بوده و اینک در آستانه جشن سالگرد تأسیس این بانک از همت والا و همدلی تمامی همکاران که در پیشبرد اهداف این بانک تخصصی و توسعه ای از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند، کمال قدردانی را دارم.

در پایان یک بار دیگر سالروز تأسیس بانک صنعت و ومعدن را به تمامی کارآفرینان، صنعتگران، معدنکاران و کارکنان این مجموعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توسعه و پیشرفت روزافزون میهن اسلامی و بهروزی همه هموطنان عزیز را مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها