برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون عملیاتی شد

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون همزمان با هفته بانکداری اسلامی عملیاتی شد.

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون عملیاتی شد

کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی از تدوین و عملیاتی شدن برنامه فراگیر بانکداری اسلامی در این بانک خبر داد و تصریح نمود برنامه آموزش بانکداری اسلامی برنامه‌ای جامع، فراگیر، هدفمند و کاربردی است که به منظور اهتمام به تحقق بانکداری اسلامی در نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران و بانک توسعه تعاون تدوین شده است.

میرزاخانی با گرامی‌داشت و تبریک سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از قوانین مهم و کلیدی کشور در جهت اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به آحاد مردم می‌باشد که آموزش و ترویج مستمر و مداوم آن، ماموریت و رسالت مهم مدیران آموزش و پژوهش نظام بانکی محسوب می‌شود.

وی در این رابطه تصریح نمود: مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با ترسیم ماموریت مذکور در قالب برنامه‌های عملیاتی، برنامه آموزشی فراگیر و جامع در سال 1400در زمینه بانکداری اسلامی تدوین نموده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و رونمایی از برنامه آموزشی مذکور در خصوص قابلیت ارائه این برنامه برای مراکز آموزشی و پژوهشی حوزه پولی و بانکی سخن گفت و افزود: این برنامه ویژگی‌های ممتازی در راستای آموزش، پژوهش و ترویج مستمر و مداوم بانکداری اسلامی در بر دارد و مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون آماده همکاری و ارایه محصول آموزشی تولید شده به نظام بانکی کشور است.

میرزاخانی در تبیین برنامه جامع و فراگیر آموزش برنامه اسلامی گفت: برنامه با رویکرد ترکیبی مشتمل بر ابعاد و ابزارهای مدیریت محتوا، منابع مدون آموزشی، آموزش آنلاین و آفلاین، فیلم‌های آموزشی، سلسله وبینارهای های آموزشی آنلاین، جلسات پرسش و پاسخ و سلسله آزمون‌های مستمر طراحی شده و بنا دارد همه مدیران و کارکنان صف و ستاد را تحت پوشش قرار دهد.

وی همچنین افزود توزیع برابر فرصت آموزش و یادگیری و محقق شدن عدالت آموزشی از اهداف برنامه جامع و فراگیر بانکداری اسلامی می‌باشد و همه کارکنان بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ابزارها و سامانه‌های الکترونیکی نوین و شبکه‌های اجتماعی از این برنامه آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون با تبیین طراحی و تدوین برنامه آموزشی جامع و فراگیر بانکداری اسلامی گفت: چنین محصول آموزشی با تلاش بیش از یکساله مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون نهایی و همزمان با روز بانکداری اسلامی در سال 1400 در بانک توسعه تعاون رونمایی خواهد شد.

وی در این خصوص اظهار کرد: برنامه تدوین شده با سیاست‌ها و سازوکارهای پیش بینی شده در فاز دوم در سطح آحاد مردم و مشتریان نظام بانکی و مدیران و کارکنان نظام بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عاشقی گفت: تدوین برنامه جامع و فراگیر بانکداری اسلامی مرهون توجه و حمایت مدیران ارشد، مدرسان وعوامل اجرایی است و مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون می توانند در مشارکت و ترویج این برنامه آموزشی نقش موثری ایفا نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها