پول سهام عدالت چند روزه واریز می‌شود؟ + جزئیات

به گفته روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، پول فروش سهام عدالت در روش غیرمستقیم دو روزه به حساب سهامداران واریز می‌شود و از ابتدای سال آینده ۱۰۰ درصد سهام عدالت در پرتفوی شخصی افراد می‌نشیند.

پول سهام عدالت چند روزه واریز می‌شود؟  + جزئیات

بنابر اعلام مهدی نعمتی، فروش سهام عدالت به صورت غیرمستقیم و در قالب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی همانند فروش سهام صندوق‌های ETF است و پول سهام یکجا دو روز پس فروش واریز می‌شود.

او افزود: 30 درصد سوم سهام عدالت در روز 22 بهمن آزاد می‌شود، همچنین تا پایان سال 100 درصد سهام عدالت قبل فروش می‌شود که از ابتدای سال 1400 این سهام در پرتفوی شخصی افراد می‌نشیند.

به گفته روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، تا زمانی که 100 درصد سهام عدالت آزاد نشود نمی‌توان سهام عدالت را وارد پرتفوی افراد کرد چرا که تفکیک و فروش این سهم‌ها سخت می‌شود.

 

کارت اعتباری کی پرداخت می‌شود؟

براساس اظهارات نعمتی، زیرساخت‌های لازم برای انجام فرایند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت در اختیار بانک‌هاست و برای شروع این اقدام لازم است که بانک‌ها تصمیم‌گیری کنند و به شعب خود دستور اجرای کار دهند.

در خصوص مبلغ وام، نرخ سود، تعداد اقساط  و دیگر جزئیات این طرح بانک‌ها تصمیم گیرنده هستند و باید دستورالعمل آن را تنظیم کنند.

منبع : تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها