اموال مازاد در بانک توسعه تعاون به صفر تمایل پیدا نموده است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت اموال مازاد در بانک توسعه تعاون به صفر نزدیک شده است.

اموال مازاد در بانک توسعه تعاون به صفر تمایل پیدا نموده است

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: ظرفیت های بانک برای حمایت از تعاونی ها قابل ملاحظه است. بانک عاملیت بسیاری از طرحهای مهم ملی از جمله تبصره 18، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، طرح ملی مسکن، نهادهای حمایتی و مشاغل خانگی را عهده دار بوده است. بانک توسعه تعاون در تمامی این طرحها عملکرد حداکثری داشته است. بارها اعلام کرده ایم که سهم تعاون باید در این طرحهای تبصره ای و تکلیفی افزایش یابد و تمایل داریم تمام معرفی شدگان این طرحها از جنس تعاون باشند.

وی افزود: در همه جلسات همواره از تمامی متولیان تعاون در دولت، وزارتخانه و استانها خواسته ایم تعاونی ها را به گونه ای هدایت نمایند تا تمامی حجم تسهیلات تکلیفی و حمایتی بانک توسعه تعاون به تعاونی ها اختصاص داشته باشد. بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار راهبردی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری همه امکانات را بکار گرفته است. با توجه به این که رهبر عظیم الشان مهمترین مصداق «مشارکت مردم» را به تعاون تعبیر کردند بانک توسعه تعاون در مسیر تحقق شعار سال بر خود تکلیف می داند تا تعاونی ها به عنوان جامعه هدف از انواع خدمات بانکی و اعتباری بالاترین سهم را داشته باشند.

شیخ حسینی تاکید کرد: اموال مازاد به خوبی در بانک توسعه تعاون ساماندهی شده است. کمیته مولد سازی در این بانک با نقش آفرینی معاون مالی و پشتیبانی و رییس اداره ساختمان املاک و دیگر اعضا به نحو مناسبی اموال مازاد را تعیین تکلیف نموده اند. در جدیدترین گزارش بانک مرکزی میزان اموال مازاد در بانک توسعه تعاون 21 میلیارد ریال اعلام شده است و در مقایسه با گزارش دو سال پیش از آن 99 درصد کاهش داشته است. با این روند اموال مازاد به صفر می رسد.

این مقام بانکی گفت: در مبحث شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» رویکرد مبتنی بر دانش و عملیاتی داریم. اعتقاد داریم با استفاده از سامانه ها و با مشارکت جستن از مردم امکان راه اندازی پروژه های مهم وجود دارد. بانک در این زمینه همکاری هایی را با نهادهای معتبر آغاز نموده است و از تمامی امکانات و زیرساخت های فناوری و بانکی خود برای پیشبرد برنامه ها بهره می برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها