در بازدید از غرفه مجتمع طرح‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

بزرگترین معدن طلا در سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زاهدان از معرفی بزرگترین معدن طلا در استان سیستان و بلوچستان بر اساس مطالعات و اکتشافات اخیر خبر داد.

بزرگترین معدن طلا در سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، مصطفی مولوی مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران استانی عنوان کرد: اهم فعالیت‌های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان سیستان و بلوچستان در وهله اول ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال پایدار است.

وی افزود: همدلی و هم‌افزایی کلیه نهادهای دولتی در رفع موانع تولید و چابکی و تسریع فعالیت‌ها از جمله ملزوماتی است که به رونق اقتصادی استان منجر می‌شود.

مولوی همچنین درباره ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده حداکثری از پتانسیل‌های استان با احداث کارخانه‌های فرآوری و تشکیل زنجیره تامین در دستور کار ویژه شرکت قرار دارد.

وی ادامه داد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد با افزایش توان اکتشافی خود در استان به خصوص در مناطق جنوبی، بزرگترین معدن تولید طلا با مطالعات انجام شده و با اکتشافات اخیر معرفی خواهد شد.

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد:‌ در حال حاضر با جذب بزرگترین سرمایه‌گذار بخش خصوصی، شرایط برای ورود دیگر شرکت‌های خصوصی هم در این استان فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها