از سوی شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ صورت می گیرد:

فروش نقدی تعدادی از املاک مازاد بانک ایران زمین در مزایده

شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ به نمایندگی از بانک ایران زمین ، تعدادی از املاک مازاد این بانک را از طریق مزایده به بالاترین قیمت پیشنهادی و به صورت نقد به فروش می رساند.

فروش نقدی تعدادی از املاک مازاد بانک ایران زمین در مزایده

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، این مزایده در راستای اجرای مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و بر اساس قوانین و مقررات جاری بر واگذاری اموال از طریق مزایده اموال انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سپرده شرکت در مزایده معادل 5 درصد قیمت پایه است که متقاضی باید این مبلغ را در وجه حساب شبا شماره 400690050001101201658001 IR به نام شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ نزد بانک ایران زمین شعبه مرکزی واریز و فیش واریزی را همزمان با سایر اسناد مزایده، تحویل و رسید دریافت کند. 

بر این اساس، متقاضی شرکت در مزایده  باید فیش بانکی مورد اشاره را از مبدا حساب بانکی خود ارائه کند.

بر اساس این گزارش، برنده مزایده باید مبلغ پیشنهادی را بعد از اعلام برندگان پرداخت  و چک های مورد نظر را حداکثر ظرف 10 روز از زمان اعلام برنده شدن از مبداء حساب بانکی خود در وجه مزایده گزار (بانک ایران زمین) صادر و ثبت کند و به فروشنده تحویل دهد که  95 درصد مبلغ (با احتساب مبلغ سپرده شرکت در مزایده)به صورت چک تضمین شده بانکی حداکثر 10روز بعد از اعلام برنده شدن و 5 درصد مبلغ در هنگام انتقال سند رسمی حداکثر 30 روز بعد از اعلام برنده شدن باید پرداخت شود.

موضوع مزایده بعد از وصول و تسویه کامل 95 درصد مبلغ قرارداد، مطابق شرایط قرارداد و طی صورتجلسه ای تحویل برنده مزایده خواهد شد.

زمان و محل تحویل اسناد مزایده

متقاضی باید ضمن بازدید از ملک مورد نظر، برگ پیشنهاد قیمت را تکمیل و همراه سایر اسناد مزایده مهر و امضا کند و در پاکت دربسته تا ساعت 16 روز چهارشنبه 8 آذرماه امسال به دبیرخانه به نشانی تهران، نیاوران ، سه راه یاسر، خیابان یاسر،خیابان سوده، کوچه شمیرا، پلاک 5 ، طبقه سوم ، کدپستی 1977663601 تحویل دهد و رسید دریافت کند.

زمان بازگشایی پاکت پیشنهادات

پاکت پیشنهادات ساعت 9 روز شنبه 11 آذرماه امسال در محل شرکت پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ بازگشایی و صورتجلسه خواهد شد.

حضور متقاضی (شخص حقیقی) و نماینده شخص حقوقی با شرط ارائه "کارت ملی و معرفی نامه " در جلسه بازگشایی پاکت پیشنهادات بلامانع خواهد بود.

انتخاب برنده مزایده

صورتجلسه بازگشایی پاکت های اسناد و مدارک متقاضیان حداکثر تا روز سه شنبه 21 آذرماه سال جاری از سوی مزایده گزار بررسی و اشخاصی که قیمت پیشنهادی آنان مورد قبول مزایده گزار است (حداکثر دو متقاضی) به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب و سپرده سایر شرکت کنندگان حداکثر تا10روز بعد به حساب بانکی اعلام شده در فرم تعهد نامه بازگردانده خواهد شد.

در عین حال چنانچه هیچ یک از پیشنهادات مورد قبول مزایده گزار نباشد، سپرده تمامی متقاضیان حداکثر تا 10 روز به حساب بانکی اعلام شده ایشان مسترد خواهد شد.

- درصورت تصمیم بانک به معرفی برنده مزایده، مزایده گزار بعد از انتخاب نفرات اول و دوم، از طریق پست به آدرسی که در برگ پیشنهاد اعلام کرده است، موضوع برنده شدن آنان را اعلام خواهد کرد و آنان باید حداکثر 10 روز بعد از اعلام برنده شدن به مزایده گزار مراجعه و ضمن انعقاد قرارداد و انجام سایرتعهدات مندرج درشرایط مزایده چک ها را تحویل دهند.

همچنین چنانچه متقاضی (برنده اول) حداکثر 10روز بعد از اعلام برنده شدن، نسبت به ایفای تعهدات خود و تحویل چک ها اقدام نکند، سپرده شرکت در مزایده وی به نفع مزایده گزار ضبط و این مراحل دقیقاً برای نفر دوم تکرار و با وی نیز مشابه نفر اول اقدام خواهد شد.

متقاضیان می توانند تا روز 8 آذرماه امسال با هماهنگی قبلی جهت بازدید از املاک موضوع مزایده مراجعه کنند.

ارائه پیشنهاد از طرف متقاضی در حکم آن است که نامبرده از جزییات و کم و کیف مورد مزایده وفق مفاد مندرج در تمامی بندها کاملا مطلع است و حق هرگونه ادعا یا اعتراض بعدی را در هر زمینه با امضای این اسناد از خود سلب می کند.

در عین حال، رنده مزایده قبل از تسویه کامل ثمن معامله، حق فروش و واگذاری عین و منافع کل یا بخشی از ملک مورد مزایده را به غیر نخواهد داشت و  در صورت انتقال به هرنحوی و تحت هر نوع عقدی، معامله باطل و بی اعتبار بوده و ضمن ایجاد حق فسخ برای بانک (طبق مفاد قرارداد) بانک هیچ تعهدی در قبال آن نخواهد داشت.

 در صورت تسویه کامل ثمن معامله و با درخواست برنده، امکان انتقال سند به نام شخص یا اشخاص دیگری وجود دارد در این صورت هزینه های متعلقه از قبیل مالیات، و غیره به عهده برنده مزایده است و قبل از انتقال سند باید این هزینه ها تسویه شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها